بازیگر نقش موهیول در امپراطور بادها

بازیگر نقش موهیول در امپراطور بادها

بازیگر نقش موهیول در سریال کره ای امپراطور بادها، سونگ ایل گوک است.

سونگ ایل گوک بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۶ در سئول، کره جنوبی است.

سونگ ایل گوک کار بازیگری خود را در سال ۱۹۹۸ با بازی در فیلم عشق در نیویورک آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی داستان یودا (۱۹۹۹) بازی کرد.

سونگ ایل گوک در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال تلویزیونی امپراطور بادها به شهرت رسید. این سریال یکی از موفق ترین سریال های تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۰۶ بود و سونگ ایل گوک برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز درام کره شد.

سونگ ایل گوک در سریال امپراطور بادها نقش موهیول، شاهزاده گوگوریو، را بازی می کند. موهیول یک جنگجوی ماهر و یک رهبر دلسوز است که برای اتحاد سه امپراتوری گوگوریو، هان و بائکجه تلاش می کند.

سونگ ایل گوک بازی خود در نقش موهیول را به خوبی انجام داد. او توانست شخصیتی پیچیده و چند وجهی را به تصویر بکشد که هم جذاب و هم قابل تحسین است.

سونگ ایل گوک علاوه بر سریال امپراطور بادها، در سریال های تلویزیونی داستان یودا (۱۹۹۹)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

او همچنین در فیلم های سینمایی عشق در نیویورک (۱۹۹۸)، داستان یودا (۱۹۹۹)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

سونگ ایل گوک یک بازیگر توانمند و پرطرفدار است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...