بازیگر نقش تسو در امپراطور بادها Han Jin-hee

بازیگر نقش تسو در امپراطور بادها Han Jin-hee

بازیگر نقش تسو در سریال کره ای امپراطور بادها، هان جین هی است.

هان جین هی بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او متولد ۱۶ ژوئن ۱۹۷۶ در سئول، کره جنوبی است.

هان جین هی کار بازیگری خود را در سال ۱۹۹۹ با بازی در فیلم من عاشق تو هستم آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی چهار خواهر (۲۰۰۵) بازی کرد.

هان جین هی در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال تلویزیونی امپراطور بادها به شهرت رسید. این سریال یکی از موفق ترین سریال های تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۰۶ بود و هان جین هی برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز درام کره شد.

هان جین هی در سریال امپراطور بادها نقش تسو، یک جنگجوی کوهستانی را بازی می کند. تسو یک جنگجوی ماهر و یک انسان با قلبی مهربان است. او در کودکی توسط خانواده ای از کوهستان ها بزرگ شد و از کودکی به جنگ و مبارزه علاقه داشت.

هان جین هی بازی خود در نقش تسو را به خوبی انجام داد. او توانست شخصیتی پیچیده و چند وجهی را به تصویر بکشد که هم جذاب و هم قابل تحسین است.

هان جین هی علاوه بر سریال امپراطور بادها، در سریال های تلویزیونی چهار خواهر (۲۰۰۵)، دختر امپراتور (۲۰۰۶)، ایام جوانی (۲۰۰۷)، من عاشق تو هستم (۲۰۰۸)، افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

او همچنین در فیلم های سینمایی من عاشق تو هستم (۱۹۹۹)، چهار خواهر (۲۰۰۵)، دختر امپراتور (۲۰۰۶)، افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲)، افسانه جومونگ (۲۰۱۰)، پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) و افسانه کیم سون یونگ (۲۰۲۲) نیز بازی کرده است.

هان جین هی یک بازیگر توانمند و پرطرفدار است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...