بیوگرافی بازیگر نقش دوجین در امپراطور بادها

بازیگر نقش دوجین در سریال کره ای امپراطور بادها، پارک گان هیونگ است.

پارک گان هیونگ بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۷ در سئول، کره جنوبی است.

پارک گان هیونگ کار بازیگری خود را در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم یک قدم تا بهشت آغاز کرد. او سپس در سریال تلویزیونی افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲) بازی کرد.

پارک گان هیونگ در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال تلویزیونی امپراطور بادها به شهرت رسید. این سریال یکی از موفق ترین سریال های تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۱۵ بود و پارک گان هیونگ برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز درام کره شد.

پارک گان هیونگ در سریال امپراطور بادها نقش یوجین، امپراتور امپراتوری گوگوریو را بازی می کند. یوجین یک امپراتور جوان و جاه طلب است که می خواهد امپراتوری خود را به قدرت برساند. او همچنین یک مرد مهربان و دلسوز است که به دنبال عدالت و برابری برای همه است.

پارک گان هیونگ بازی خود در نقش یوجین را به خوبی انجام داد. او توانست شخصیتی پیچیده و چند وجهی را به تصویر بکشد که هم جذاب و هم قابل تحسین است.

پارک گان هیونگ علاوه بر سریال امپراطور بادها، در سریال های تلویزیونی افسانه شمشیر و جادو (۲۰۱۲)، مدرسه 2013 (۲۰۱۲)، پنج دوست (۲۰۱۵)، دوستت دارم، ولی (۲۰۱۶)، دوست داشتنی (۲۰۱۸) و پادشاه: بانوی هزار چهره (۲۰۲۰) نیز بازی کرده است.

او همچنین در فیلم های سینمایی یک قدم تا بهشت (۲۰۰۸)، روزهای عشق (۲۰۱۲)، من اینجا هستم (۲۰۱۵)، چشمان گرگ (۲۰۱۶)، برادرم (۲۰۱۷) و عشق، به من زنگ بزن (۲۰۱۸) نیز بازی کرده است.

پارک گان هیونگ یک بازیگر توانمند و پرطرفدار است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...