انشا در مورد شگفتی های آفرینش کلاس چهارم

انشا در مورد شگفتی های آفرینش 

مقدمه

آفرینش، شگفتی بی‌پایانی است که هرگز پایان نمی‌یابد. آفرینش، خلقت جهان و همه موجودات زنده و غیرزنده در آن است. آفرینش، کار خداوند است و نشان‌دهنده قدرت و عظمت اوست.

بدنه

آفرینش، از زیبایی‌های فراوانی برخوردار است. زیبایی‌های آفرینش، در همه چیز، از کوچک‌ترین ذره تا بزرگ‌ترین کهکشان، دیده می‌شود. زیبایی‌های آفرینش، در گل‌های رنگارنگ، در پرواز پرندگان، در صدای امواج دریا، در درخشش ستارگان و در همه چیزهای دیگر، جلوه‌گر است.

آفرینش، از نظم و هماهنگی خاصی برخوردار است. همه چیز در آفرینش، با نظم خاصی کنار هم قرار گرفته‌اند و با یکدیگر هماهنگ هستند. این نظم و هماهنگی، نشان‌دهنده قدرت و حکمت خداوند است.

آفرینش، از شگفتی‌های فراوانی برخوردار است. شگفتی‌های آفرینش، در همه چیز، از کوچک‌ترین ذره تا بزرگ‌ترین کهکشان، دیده می‌شود. شگفتی‌های آفرینش، در تولد یک انسان، در پرواز یک پرنده، در چرخش زمین به دور خورشید، در طلوع و غروب خورشید و در همه چیزهای دیگر، جلوه‌گر است.

نتیجه

آفرینش، شگفتی بی‌پایانی است که هرگز پایان نمی‌یابد. آفرینش، نشان‌دهنده قدرت، عظمت و حکمت خداوند است. ما باید از زیبایی‌ها و شگفتی‌های آفرینش لذت ببریم و قدردان نعمت‌های خداوند باشیم.

پیام اخلاقی

آفرینش، ما را به تفکر و اندیشه دعوت می‌کند. ما باید با تفکر در آفرینش، به قدرت و عظمت خداوند پی ببریم. ما باید از نعمت‌های خداوند قدردان باشیم و از آنها به درستی استفاده کنیم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...