انشا در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

انشا در مورد صحنه ورود یک موش به خانه

مقدمه

خانه، مکانی امن و آرام برای انسان هاست. جایی که می توانند در آن استراحت کنند، به کارهای خود بپردازند و با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانند. اما گاهی اوقات، اتفاقاتی رخ می دهد که این آرامش را برهم می زند. یکی از این اتفاقات، ورود موش به خانه است.

بدنه

یک روز صبح، من در حال تماشای تلویزیون بودم که ناگهان صدایی از آشپزخانه شنیدم. با تعجب به آشپزخانه رفتم و دیدم که یک موش بزرگ، از زیر در آشپزخانه وارد شده و در حال بالا رفتن از کابینت ها است.

انگار ترسیده بودم. نمی دانستم چه کار کنم. فقط به موش خیره شده بودم و نمی توانستم حرکت کنم. موش هم به من نگاه می کرد و انگار می دانست که من از او می ترسم.

کمی بعد، موش به بالای کابینت رسید و شروع به جست و خیز در آن کرد. من از ترس، نفسم بند آمده بود. نمی دانستم چه کار کنم.

ناگهان، مادرم وارد آشپزخانه شد. او هم وقتی موش را دید، ترسید. اما خیلی زود خودش را جمع و جور کرد و شروع کرد به فریاد کشیدن.

فریادهای مادرم، باعث شد که پدرم هم از اتاق خواب بیاید بیرون. پدرم هم وقتی موش را دید، عصبانی شد. او سریع یک جارو برداشت و شروع کرد به دنبال موش.

موش هم با دیدن پدرم، از ترس پا به فرار گذاشت. پدرم هم با جارو، دنبال موش کرد. موش از آشپزخانه به اتاق نشیمن رفت و از اتاق نشیمن به اتاق خواب. پدرم هم همچنان دنبال او می کرد.

بالاخره، موش به پشت یخچال رسید و آنجا پنهان شد. پدرم هم به پشت یخچال رفت و شروع کرد به جارو زدن.

چند دقیقه بعد، پدرم موش را پیدا کرد و با جارو، آن را به بیرون از خانه پرت کرد.

نتیجه

ورود موش به خانه، تجربه ای بسیار ناخوشایند است. این تجربه، باعث می شود که احساس امنیت و آرامش خود را از دست بدهیم. بنابراین، باید از ورود موش به خانه جلوگیری کنیم. برای این کار، باید نکاتی را رعایت کنیم. از جمله:

  • درز و شکاف های خانه را ببندیم.
  • زباله ها را به طور مرتب جمع کنیم.
  • از مواد شیمیایی دفع موش استفاده کنیم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...