انشا در مورد تصور کنید که بعد از ۴۸ ساعت از دنیا خواهید رفت چه کاری خواهید کرد

تصور کنید که بعد از ۴۸ ساعت از دنیا خواهید رفت. چه کاری خواهید کرد؟

اگر به من بگویند که فقط ۴۸ ساعت دیگر زنده خواهم بود، ابتدا سعی می‌کنم با این واقعیت کنار بیایم. این خبر بسیار تکان دهنده‌ای است و ممکن است مدتی طول بکشد تا آن را درک کنم. وقتی توانستم با این واقعیت کنار بیایم، شروع به فکر کردن به اینکه چه کاری باید انجام دهم می‌کنم.

اولین کاری که انجام خواهم داد، خداحافظی با عزیزانم است. می‌خواهم زمان زیادی را با آنها بگذرانم و به آنها بگویم که چقدر برایم مهم هستند. همچنین می‌خواهم از آنها بپرسم که آیا کاری هست که بتوانم برای آنها انجام دهم.

دومین کاری که انجام خواهم داد، انجام کارهایی است که همیشه می‌خواستم انجام دهم، اما هرگز فرصتی برای انجام آنها پیدا نکردم. ممکن است این کارهایی مانند سفر به مکانی جدید، یادگیری مهارت جدید یا صرف وقت با شخصی باشد که همیشه می‌خواستم با او آشنا شوم.

سومین کاری که انجام خواهم داد، فکر کردن به معنای زندگی است. می‌خواهم بفهمم که چرا اینجا هستم و چه چیزی از زندگی ام به دست آورده ام. همچنین می‌خواهم فکر کنم که می‌خواهم چگونه به یادگار بمانم.

در نهایت، می‌خواهم با آرامش و رضایت از دنیا بروم. می‌خواهم بفهمم که زندگی ام ارزشمند بوده و تأثیر مثبتی بر جهان گذاشته ام.

در اینجا چند کار خاص وجود دارد که ممکن است انجام دهم:

  • با خانواده و دوستانم به یک پیک نیک یا سفر بروم.
  • یک نامه یا وصیت نامه بنویسم تا احساساتم را به عزیزانم منتقل کنم.
  • یک هدیه یا یادگاری برای عزیزانم تهیه کنم.
  • کاری داوطلبانه انجام دهم تا به دیگران کمک کنم.
  • به یک مکان مقدس یا مذهبی بروم تا آرامش پیدا کنم.

البته، این فقط چند نمونه است. هر کس با توجه به شرایط و اولویت های خود تصمیم می گیرد که چه کاری انجام دهد. مهم این است که از آخرین فرصتی که برای زندگی داریم نهایت استفاده را ببریم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...