انشا در مورد برادر کوچک

یکی از بهترین و خوش‌شانسی‌هایی که در زندگی داشته‌ام، داشتن یک برادر کوچک است. برادر کوچکم به نام آرمین است و در دو سالگی است. از اولین روزی که آرمین به دنیا آمد، زندگی من دستخوش تغییرات مثبت شد. در این مقاله قصار به توصیف رابطه‌ی من با برادرم خواهم پرداخت.

آرمین یک بچه‌ی شاداب و نیرومند است. صورتی براق با چشمان پرشور و لبخندی دوست‌داشتنی دارد. او دارای انرژی بی‌پایانی است و همیشه به دنبال کشف جهان است. من همیشه لذت می‌برم که او را در این مسیر همراهی کنم و به او کمک کنم. گاهی اوقات آرمین به دلیل کنجکاوی‌اش در مشکلاتی برمی‌خورد، اما همیشه تلاش می‌کنم تا به او کمک کنم و از مشکلاتش درآورم.

یکی از لحظاتی که به یادماندنی است، روزی است که آرمین برای اولین بار راه رفتن را یاد گرفت. او تازه توانسته بود قدم بزند و با افتخار از این توانایی جدیدش استفاده می‌کند. در آن روز، من به آرمین یادآوری کردم که هرگز نباید پیش‌روی او را متوقف کنند و تمام تلاشم را می‌کردم تا او را از سقوط و بی‌نتیجه شدن محافظت کنم. آرمین با شادی و اشتیاق، هرچه بیشتر قدم می‌زد و من از شور و هیجانش الهام می‌گرفتم.

علاوه بر همراهی در مسیر یادگیری، من همیشه سعی می‌کنم به آرمین کمک کنم و به او نشان دهم که همیشه می‌تواند بر هرچیزی غلبه کند. همیشه او را تشویق می‌کنم و به او می‌گویم که اگر بخواهد، می‌تواند همه‌ی رویاهایش را به حقیقت تبدیل کند. با اینکه آرمین هنوز خیلی کوچک است، اما او به طور مداوم از روحیه خود برای پیروزی استفاده می‌کند.

هنگامی که من برگشتم از مدرسه و خسته بودم، برادرم آرمین همیشه توانست وجود من را شاد کند. صدای لبخندش و حرکات پرانرژی‌اش همیشه موقعیت من را بهتر می‌کند. آرمین یک کودک برخوردار از دید و نگاهی بی‌نقص است و هیچ‌گاه حسادت یا خشم را درون خود ندارد. او مثل یک آینه‌ی شفاف است که روح من را می‌تواند همواره به من نشان دهد.

برادر کوچکم آرمین، همیشه بهترین دلیل برای خنده و شادی من بوده است. با او قدم به قدم به دنیای بزرگتری پا می‌گذارم و از ماجراجویی‌هایمان لذت می‌برم. او به من نشان می‌دهد که زندگی چقدر زیباست و همیشه حاضر است تا با من همراهی کند.

بدون شک، داشتن یک برادر کوچک نعمتی است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را بگیرد. آرمین، نه تنها برادر من است، بلکه دوست و همراهی است که همیشه در کنارم بوده و خواهد بود. او باعث شده است که من بهترین خود باشم و نشان دهم که چقدر قدر داشتن یک خانواده‌ی عالی و یک برادر کوچک است.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...