انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما پایه هفتم

یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما

ورزش های گروهی نسبت به ورزش های انفرادی دارای طرفداران بیشتری هستند و والیبال یکی از ورزش های پرطرفدار است.

کلاس ما دارای یک تیم والیبال شش نفره است که هریک از اعضای تیم دارای ظاهری منحصر به فرد هستند یکی قد بلند دیگری قد کوتاه یکی چاق و دیگری لاغر یکی خوش اندام و لیبرو تیممان هم چاق است و هم قد کوتاه….

بیشتر از برد و باخت در تیم والیبال کلاس ما مهم اتحاد و همدلی اعضای تیم است که مانند یک سد شکست ناپذیر میتواند عامل پیروزی تیم ما در تمام مسابقات باشد

انشا و متن یک بند باشد درباره تیم والیبال کلاس ما

والیبال یکی از ورزش هایی است که در کشورمان در آسیا اول هستیم. تیم والیبال کلاس ما تیم بسیار خوبی است و در مدرسه ما نمونه می باشد. دوستان والیبالی ام همه قد بلند هستند و هر هفته با یکدیگر بازی می‌کنیم. اتحاد بین تیم ما بسیار زیاد است ما مثل برادر یکدیگر را دوست داریم و در بازی به یکدیگر کمک می‌کنیم. تیم ما بسیار فداکارانه بازی می‌کند و این ویژگی تیم والیبال کلاس ما است که ما را در بین تیم‌های دیگر مدرسه نمونه کرده است. پیروزی در والیبال به معنی بردن تیم حریف نیست به معنی احترام گذاشتن و رعایت اخلاق ورزشی می باشد. امیدواریم تیم والیبال کلاس ما مثل سال قبل امسال نیز در مسابقات بین مدارس اول شود.

جواب بچه ها در نظرات پایین سایت

متعهد شده و دستانمان را روی هم گذاشته و پس از یا زهرایی بلند ، هرکس سر پست خود ایستاده و آماده بودیم تا پرچم کلاس خود را برافرازیم . ما ، تنها تیمی بودیم که برای دفاع از کلاس و ثابت کردن بهترین تیم مدرسه ، سخت تلاش کرده و در آخر ، نان بازویمان را خورده و برترین تیم انتخاب شدیم که دلیلی جز اتهاد ، همدلی ، و توکل به خداوند نبود که ما را پیروز کرده و نام هایمان در صف مدرسه خوانده شده و با دریافت جوایز خود در برابر دیگر تیم ها ، آتش غرورمان فروزان و به تیم و کلاش خود افتخار کردیم .

امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید و مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد . تیم والیبال كلاس ما یکی از تیم های حرفه ای و خیلی خوب مدرسه است . همه بچه ها به خوبی تمرین می کنند و در پستی که بازی می کنند واقعا فوق العاده عمل می کنند . ما حتی تو مدرسه هم حریف نداریم و همه از رویارویی با تیم ما می ترسند . اکثر بازیکن های تیم والیبال كلاس ما قد بلند هستند و با مهارت خود در زمین بهترین عملکرد را دارند . همه با هم متحد هستند و به یک هدف که پیروزی در تمامی مسابقات است فکر می کنند . البته دوستی و رفاقتی که بین ما هست هم در گرفتن نتیجه های خوب بی تاثیر نیست . حالا می خوایم لباس های یکدست هم برای بازی های خارج از مدرسه خریداری کنیم تا اتحاد میان ما بیشتر به چشم بیاید . البته تیم ما هم مانند هر تیم دیگر ضعف هایی دارد اما اصلا برای ما مهم نیستند . زیرا همیشه برای بهتر شدن خود تلاش می کنیم و ضعف ها را یکی یکی از بین می بریم . علاقه ما به والیبال به زندگیمان نیز کشیده شده است . همیشه سعی می کنیم اخبار والیبال را دنبال کنیم و در زنگ های تفریح و یا زمان های بیکاری همه ی بحثمان درباره والیبال است . البته همیشه سعی می کنیم والیبال به درسمان لطمه ای وارد نکند . امیدواریم این انشا نیز دوست داشته باشید .

تیم والیبال کلاس ما با داشتن بازیکنان خوب یکی از مطرح ترین تیم ها در این مدرسه است. ما با داشتن تمرینات منظم و با استفاده از نظریات مربی خویش و تجربیات دیگران و همچنین برگزاری مسابقات تدارکاتی توانسته ایم ضمن بالا بردن تمرینات خویش حس رقابت را نیز در بین دیگر تیم های والیبال مدرسه ایجاد کنیم. اگرچه دیگر تیم های مدرسه سعی دارند تا خودی نشان دهند اما به دلیل داشتن ضعف هایی همچون نداشتن انگیزه و هدف، تمرینات منظم و مستمر و همدلی و هماهنگی بین بازیکنان نتوانسته اند به آن جایگاهی که انتظارش را دارند دست یابند. این در حالیست که تیم ما با کسب جایگاه و مقام اولی در بین تیم های سایر کلاس ها حرف اول را می زند.

والیبال ورزشی است که مورد علاقه بیشتری خواهد بود.والیبال ورزشی پر طرفدار است که اغلب انرا به تیم شش نفره اش میشناسند.این ورزش با توپ والیبال که توپی بسیار سبک است انجام می شود.ورزشی شاد و مفرح است اما در عین شاد بودنش کمی خطرناک است.باید مراقب بود که توپ بر روی صورت نخورد.تا مسیرمان به درمانگاه نباشد. من خودم والیبالیستم و عاشق این ورزش هستم.

کلاس ما یک تیم والیبال دارد که به دو گروه شش نفره تقسیم می شوند که هر نفر در لین گروه وظایفی دارند که آنها را به درستی انجام میدهند والیبال یکی از رشته هایی است که طرفدار زیادی دارد .آنها با هم متحد هستند و کار هایشان را با هماهنگی و یکدست انجام میدهند.

والیبال ورزشی بسیار و خیلی خیلی مهم است.در گروه ماهم یکی از دوستانم خیلی خیلی قد بلندی دارد مثل درخت چنار.

تیم والیبال کلاس ما در برابر تیم های قوی تر بسیار متحد وپر تلاش هستندوبه هم دیگربسیارکمک می کنند.

تیم والیبال یعنی تیم دست به دست هم دادن یعنی رفتن و قوی تر و پر انرژی تر برگشتن یعنی استرس برای برنده شدن یا باختن تیم والیبال یعنی تیمی که وقتی این ورزش را انجام میدهی داری می میری که بدونی آخر بازی ،مدال طلایی رنگ دست کدام گروه می افتند و اگر دست گروه ما نیفتاد ناراحت نمیشم میرسم و قوی تر برمیگردیم.من امید دارم که تیم والیبال کلاس ما برنده میشه و مدال را داخل دست خودش میبیند.

من عاشق والیبال هستم و امیدوارم که بتوانی در این رشته ورزشی مقام خوبی به دست بیاورم.

لطفا برام دعا کنید…….

منتظر شما هستیم …

تیم‌ والیبال‌ کلاس‌ ما،یکی‌ از‌تیم‌ های‌ مهم‌ و‌ حرفه‌ایی‌ مدرسه‌‌ ما است‌ جوری‌ که‌ هیچ‌ یک‌ از‌ تیم‌ های‌ مدرسه‌مان‌ نمیتوا‌ند‌ حریفمان‌ شود‌ چون‌ ما پر‌انر‌ژی‌و‌ محتد‌ به‌ هم‌ هستیم‌ و‌به‌ خاطر‌ همین‌ در‌بیشتر‌ مسابقات‌ نتیجه‌ خوبی‌ میگیریم‌ البته‌ در‌ کنار این‌ خوبی‌ها‌ ضعف‌ هایی‌هم‌ داریم.

والیبال ورزشی تحرکی و هیجانی است که دانش آموزان کلاس ما به آن علاقه دارند.این بازی نیاز به ۱۲ بازیکن،توپ و تور دارد که در کلاس ما آن رآ در روز های چهارشنبه بیشتر بازی می کنند.

برای دریافت "انشا درباره ی تیم والیبال كلاس ما یک بند باشد صفحه 73 نگارش هفتم" لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی ارسال نظر استفاده کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...