انشا درباره طعم بستنی یخی بنویسید

انشا شماره 1:

طعم بستنی مانند یخ در شکر است و وقتی در دهان شما باشد ، لایه های یخی آن به خوبی بین دندان های شما قرار می گیرد و می توانید از آن لذت ببرید.

البته تفاوت های زیادی وجود دارد ، به عنوان مثال بستنی ساده بسیار متفاوت از بستنی با طعم زعفران است ، این یک طعم گران قیمت زعفران را به من یادآوری می کند ، اما طعم ساده بستنی باعث می شود احساس سبکی و راحتی داشته باشم.

یکی از مواردی که می تواند خوردن بستنی را به طرز عجیبی دشوار کند این است که در کجا بستنی می خوریم ، به عنوان مثال بهتر است بستنی بخورید وقتی روی بالش تنها هستید و به موسیقی گوش می دهید.

بستنی انواع مختلفی دارد ، مانند بستنی قیفی ، کاسه بستنی خرسی و بستنی خرس

و اشکال آنها از نظر رنگ ، دسته و کم و بیش متفاوت است. به نظر من بهترین آنها کاسه های بستنی با پوشش کاکائو سیاه و رنگ های هوشمندانه رنگی است که هرگز از خوردن آنها خسته نمی شود و بسیار مفید نیستند. مضر است اما فقط جیب پدرمان را خالی می کند.

البته از پول بهتر نیست. و وقتی به مهمانی می رویم و به سرعت بستنی می خوریم ، بستنی بودن منع شده است.

انشا شماره 2:

بستنی یکی از انواع بستنی است که من در تابستان از آن لذت می برم. شاید زیر آفتاب گرم تابستان بنشینید و بستنی بخورید تا با یک حرکت گرما را از خود دور کنید!

اولین گازی که به بستنی اضافه می کنید ، سرما به کل مغز نفوذ می کند و اینجاست که معنای واقعی کلمه یخ را می گیریم! نکته خوب در مورد بستنی این است که در حین غذا خوردن می توانید به محل کار خود بروید و با اطرافیان خود صحبت کنید. این بدان معنی است که خیلی سریع حل نمی شود و دائمی است!

طعم بستنی مانند یخ موجود در شکر است و وقتی در دهان شما باشد ، تکه های یخ بین دندان های شما قرار می گیرد و می توانید از خوردن آن لذت ببرید. در زمان کودکی ، بیشتر بستنی ها بستنی بودند ، اما اکنون محبوبیت آن نسبت به گذشته کمتر است ، اما با وجود همه اینها ، بستنی در این دوره هنوز طعم و مزه خوشمزه تری نسبت به بستنی معمولی دارد. این بستنی دارای طعم های نارنج ، مرکبات ، طالبی و گلابی است که احساس می کنید با اولین گاز پا به بهشت ​​گذاشته اید.

به همین دلیل ، نوع دیگری از بستنی به نام یخ بهشت ​​وجود دارد ، با همان احساس دندان و زبان با همان طعم دلپذیر و همان احساس قدم گذاشتن به بهشت ​​در روزهای گرم تابستان و روزهای آفتابی. روزهای آفتابی که مقدار کمی پول برای خرید بستنی به بازار می بریم و با کمی برف بدن گرم خود را خنک می کنیم و با دوستانمان کوچه می رویم و لحظه ای با همان سرما بازی و بستنی را از سر می گیریم. بیایید بلند بلند بخندیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...