انشا در مورد مهاجرت مقدمه، نتیجه و بدنه اصلی

بدنه اصلی

وقتی به موضوع مهاجرت اشاره می‌شود، هیچ‌کس خوشحال نمی‌شود و شاید کمی ناراحتی و تفکری برایش به وجود آید. البته برای برخی افراد، مهاجرت بهترین تصمیم است و آینده‌ای بهتر در انتظارشان است. اما همه ما می‌دانیم که هیچ‌جا مانند وطن نیست و بطور کلی هر جای دنیا که باشیم، باز هم احساس تنگی و عشق به کشور و خاک خواهیم داشت.

نتیجه گیری

یکی از تصمیمات بسیار سخت، مهاجرت کردن است و به نظر من، افرادی که برای رویاهایشان، کشورشان را ترک می‌کنند، بسیار شجاعت دارند.


انشای دوم

بدنه اصلی

آیا همسایه ی شما تاکنون از افراد نزدیکتان مهاجرت کرده اند؟ آیا می‌دانید چه خبری است؟ این خبرِ مهاجرت و رفتن برای افراد به دو صورت ممکن است: برای برخی افراد این خبر بسیار خوب است، اما برای دیگران بدترین خبر جهان است. برای فردی که تصمیم گرفته و تمام تلاش خود را برای رفتن کرده است، این خبر بهترین خبر زندگی اوست. اما برای کسی که قرار است عزیزش را برای همیشه از این کشور ببیند، بسیار سخت است. مهاجرت دلی بزرگی می‌خواهد تا بتوانید برای رسیدن به رویایتان از همه چیز عبور کنید.

نتیجه گیری

ممکن است مهاجرت جذاب به نظر برسد، اما آرزو می‌کنم که وطن هر کس بهترین مکان بود و هیچ کس مجبور نباشد آن را ترک کند و برای همیشه از خاطرات و خانواده‌اش دور شود.


مقدمه

مهاجرت از ابتدا تا انتهایش دشوار است، اما انسان قوی همه این تهدید ها را زیر پا می‌گذارد.

بدنه اصلی


داستان مهاجرت یک تصمیم بسیار عجیب است. این یکی از آن داستان‌هایی است که مطمئنم آدم‌هایش بی‌اندازه شجاع هستند! آن‌ها به اندازه‌ای شجاع هستند که توانستند از همه چیز دل بکنند؛ چند کیلو اضافه بار ضروری را در چمدان بریزند و برای آخرین بار خانه، کوچه، عشق و خانواده را نگاه کنند و دور شوند. ممکن است این رفتن برای چند سال یا شاید همیشه به اراده نیاز داشته باشد. چقدر اراده می‌خواهد که از این پل چوبی عبور کنند؟ آن‌هایی که دل از همه چیز می‌کنند واقعاً عجیب هستند. این مهاجران قهرمان‌های شجاعی هستند که با هرچیزی که برایشان اتفاق می‌افتد می‌جنگند.

نتیجه گیری


مهاجرت افراد داستان عجیبی دارد. اما شاید اگر مسیر رفتن راحت‌تر بود، همه ما به دورترین نقاط جهان می‌رفتیم تا از خستگی سال‌های گذشته رها شویم.



مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...