انشا در مورد اسمان شب پایه هفتم صفحه ۵۲

انشای احساسی و قشنگ درباره آسمان شب

آسمان شب

آسمان شب، یکی از زیباترین مناظری است که می توان در جهان دید. در تاریکی شب، آسمان، با ستارگان درخشان خود، مانند فرشی آبی و سیاه، بر روی زمین گسترده می شود.

من همیشه عاشق آسمان شب بوده ام. وقتی به آسمان شب نگاه می کنم، احساس آرامش و شگفتی می کنم. آرامشی که از دیدن این همه زیبایی و شگفتی ناشی می شود.

ستاره ها، برای من، نمادی از امید و آرزو هستند. آنها، مثل چراغ هایی در تاریکی شب، به من یادآوری می کنند که همیشه، در هر شرایطی، امیدی برای زندگی وجود دارد.

من دوست دارم در شب های پرستاره، به آسمان خیره شوم و به ستاره ها فکر کنم. به اینکه، هر ستاره، دنیایی متفاوت است با قوانین و زندگی خاص خود.

گاهی اوقات، وقتی به آسمان شب نگاه می کنم، احساس می کنم که می توانم به ستاره ها دست بزنم. انگار که، تاریکی شب، فقط یک پرده است که بین من و ستاره ها قرار دارد.

آسمان شب، برای من، منبع الهام و آرامش است. هر وقت احساس غم یا ناامیدی می کنم، به آسمان شب نگاه می کنم و همه چیز برایم بهتر می شود.

آسمان شب، یک هدیه بی نظیر از خداوند است. هدیه ای که باید قدردان آن باشیم.

انشا ادبی در مورد آسمان شب کلاس هفتم

آسمان شب

شب، زمانی است که همه جا را تاریکی فرا می گیرد و تنها نور ماه و ستارگان است که بر تاریکی غلبه می کند. آسمان شب، منظره ای زیبا و شگفت انگیز است که هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.

در آسمان شب، ستارگان با نورهای درخشان خود می درخشند و گویی دانه های برف درخشانی هستند که بر سیاهی آسمان نشسته اند. ماه نیز با نور نقره ای خود، زیبایی آسمان شب را دوچندان می کند.

آسمان شب، مملو از شگفتی هاست. در شب های صاف و مهتابی، می توان در آسمان، سیارات و کهکشان های دوردست را نیز مشاهده کرد. این منظره، انسان را به تأمل در عظمت خلقت خداوند می اندازد.

آسمان شب، علاوه بر زیبایی، آرامش خاصی نیز دارد. نشستن در زیر آسمان شب و تماشای ستارگان، می تواند روح را تازه کند و آرامشی وصف ناپذیر به انسان هدیه دهد.

آسمان شب، منبع الهام بسیاری از هنرمندان و شاعران بوده است. بسیاری از آثار هنری و ادبی، از آسمان شب الهام گرفته اند.

آسمان شب، یادآور راز و رمز زندگی است. آن قدر رازآلود است که هرگز نمی توان به تمام اسرار آن پی برد.

در اینجا، چند جمله ادبی در مورد آسمان شب آورده شده است:

  • آسمان شب، مانند تابلوی نقاشی زیبایی است که خالق هستی آن را خلق کرده است.
  • آسمان شب، آینه ای است که عظمت خداوند را به ما نشان می دهد.
  • آسمان شب، سکوت و آرامشی بی نظیر دارد که هر بیننده ای را به خود جذب می کند.
  • آسمان شب، منبع الهام و آفرینش است.

امیدوارم از این انشا ادبی لذت برده باشید.


انشا در مورد اسمان شب پایه هفتم

مقدمه: همان طور که همه می دانیم ما چهار فصل داریم که آسمان شب در هر فصل زیبای خاصی دارد. زیبایی بکر و نابی که تنها با دیدن آن عظمت خلقت خداوند به ما یادآوری می شود و ما تنها در مقابل این شگفتی می توانیم زیر لب شکر بگوییم.

تنه انشا: شب یعنی فرورفتن دنیا و زمین در هاله ایی از سیاهی و ظلمات. اما سیاهی که نه ترسی دارد و نه وحشتی. بلکه ماهی زیبا و درخشان همراه با نور ستاره های چشمک زن دارد که گویی در آسمان در حال رقص و بالا و پایین پریدن هستند. شب لحظاتی است که دنیا و آدم ساعاتی را در آرامش و استراحت به سر می برند تا فردا و با روشنایی روز دوباره زندگی را از سر شروع کنند و به حیات خود ادامه دهند آسمان شب در بهار همراه با نسیم که صورت آدمی را نوازش می دهد و با عطر خوش بهاری مشام ما را قلقلک می دهد یا آسمان شب در تابسیتان با خنکای دلپذیر شبانگاهیش و یا آسمان شب در پاییز و نم نم باران و ستاره گانی که برای نمایش خود از یکدیگر سبقت می گیرند و یا آسمان شب در زمستان زیر ابرهای سیاه و گلوله های برف سفیدی که برروی زمین می نشیند و ستاره ها را در زیر خود پنهان کرده اند. این ها همه و همه به طور جداگانه نعمت های بی کران خداوند هستند که تنها گوشه ایی از این عظمت را به نمایش می گذارند.

نتیجه گیری: به هر جای جهان، به هر نقطه ی دنیا نگاه کنیم ، بزرگی خالق را با سلول سلول بدن لمس می کنیم.

booknow7.blogfa.com

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...