انشا در مورد بزرگترین آرزوی من چیست

انشا در مورد بزرگترین آرزوی من چیست

مقدمه

هر کس آرزوهایی در سر دارد. آرزوهایی که ممکن است بزرگ یا کوچک باشند. آرزوهایی که ممکن است به راحتی برآورده شوند یا ممکن است به تلاش زیادی نیاز داشته باشند. اما مهم نیست که آرزوها چقدر بزرگ یا کوچک باشند، همه آنها می توانند انگیزه ای برای ما باشند تا به جلو حرکت کنیم و زندگی بهتری داشته باشیم.

من هم آرزوهایی در سر دارم. آرزوهایی که برای من بسیار مهم هستند. یکی از بزرگترین آرزوهای من این است که بتوانم به دیگران کمک کنم. کمک به کسانی که به آن نیاز دارند و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.

بدنه

من همیشه دوست داشتم که بتوانم به دیگران کمک کنم. از زمانی که بچه بودم، همیشه به دیگران توجه می کردم و می خواستم به آنها کمک کنم. وقتی کسی را در حال کمک می دیدم، احساس بسیار خوبی به من دست می داد.

وقتی بزرگ شدم، متوجه شدم که می توانم از طریق شغلم به دیگران کمک کنم. بنابراین، تصمیم گرفتم که در رشته پزشکی تحصیل کنم. می خواستم به عنوان یک پزشک، به مردم کمک کنم تا سالم بمانند و زندگی بهتری داشته باشند.

البته، کمک به دیگران همیشه آسان نیست. گاهی اوقات، باید با موانعی روبرو شویم. اما من معتقدم که ارزش آن را دارد. وقتی می بینم که کمک من باعث بهبود زندگی کسی شده است، احساس بسیار خوبی به من دست می دهد.

من می دانم که رسیدن به این آرزو آسان نخواهد بود. باید سخت کار کنم و از موانع زیادی عبور کنم. اما من مصمم هستم که به این آرزو برسم. می خواهم به دیگران کمک کنم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.

نتیجه

بزرگترین آرزوی من این است که بتوانم به دیگران کمک کنم. من معتقدم که این آرزو می تواند زندگی من را به معنادارتر و ارزشمندتر تبدیل کند. من مصمم هستم که به این آرزو برسم و به دیگران کمک کنم تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...