انشا در مورد شهدای گمنام کلاس ششم

شهدای گمنام، یادگاران جاودان دفاع مقدس

مقدمه:

در دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان بسیاری از سراسر ایران برای دفاع از میهن و دین خود به جبهه های جنگ شتافتند. بسیاری از این جوانان در حین نبرد به شهادت رسیدند و پیکرشان هرگز به وطن بازنگشت. این شهدای گمنام، یادگاران جاودان دفاع مقدس هستند که نام و یادشان در قلب مردم ایران زنده است.

بدنه:

شهدای گمنام، جوانانی بودند که در اوج جوانی و سرزندگی، با ایثار و از خودگذشتگی، جان خود را برای دفاع از کشور و مردم فدا کردند. این شهدا، از همه اقشار جامعه بودند و از هر گوشه ایران برای دفاع از وطن خود به جبهه ها رفتند.

پیکر بسیاری از شهدای گمنام در طول جنگ مفقود شد و هرگز به وطن بازنگشت. این شهدا، در گوشه و کنار خاک ایران آرمیده اند و یاد و خاطره آنها همواره در قلب مردم زنده است.

در سال های اخیر، تلاش های زیادی برای شناسایی و تدفین شهدای گمنام انجام شده است. این تلاش ها، باعث شده است که هر ساله، تعداد زیادی از شهدای گمنام شناسایی و به خاک سپرده شوند.

حضور شهدای گمنام در شهرها و روستاهای ایران، یادآور فداکاری و ایثار جوانانی است که برای دفاع از میهن خود جان خود را فدا کردند. این شهدا، الگویی برای همه جوانان هستند و یاد و خاطره آنها همواره در قلب مردم ایران زنده خواهد ماند.

نتیجه:

شهدای گمنام، یادگاران جاودان دفاع مقدس هستند که نام و یادشان در قلب مردم ایران زنده است. این شهدا، با فداکاری و ایثار خود، از میهن و مردم خود دفاع کردند و نام خود را در تاریخ ایران جاودانه کردند.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...