انشا درباره دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد

انشا درباره دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟
ابری که در بهاران بر تشنه‌ای ببارد

دیدار کسی که مدت ها غایب بوده، یکی از زیباترین و دلنشین ترین لحظات زندگی است. این دیدار، مانند باران رحمت الهی بر دل تشنه عاشق می بارد و روحش را نوازش می کند.

وقتی کسی که دوستش داریم، برای مدتی طولانی از ما دور است، دلتنگی و حسرت دیدارش، لحظه ای ما را رها نمی کند. در این دوران، هر چیزی که به او یادآوری کند، قلبمان را به درد می آورد.

اما وقتی بالاخره، آن عزیز غایب، دوباره به ما باز می گردد، همه این دلتنگی ها و حسرت ها، به شادی و خوشحالی تبدیل می شود. در این لحظه، انگار که دنیا به کام ما آمده است و همه چیز زیبا و دوست داشتنی می شود.

دیدار غایب، مانند آن است که انسان تشنه ای در بیابان بی آب و علفی باشد و پس از تشنگی های بسیار، ابرهای باران زا بیایند و باران ببارد. باران، تشنگی انسان را برطرف می کند و او را سر زنده می کند. دیدار غایب نیز، مانند باران، دل عاشق را تازه می کند و او را سر کیف می آورد.

در دیدار غایب، همه چیز زیبا و دلنشین است. چهره عزیزمان، مهربان تر و دوست داشتنی تر از همیشه به نظر می رسد. صدایش، دلنشین تر از همیشه به گوش می رسد. حرف هایش، شیرین تر از همیشه به نظر می رسد.

در این دیدار، همه چیز برایمان خاطره انگیز می شود. حتی کوچکترین لحظه ها، در ذهنمان ثبت می شود و تا همیشه در یادمان می ماند.

دیدار غایب، یکی از نعمت های بزرگ خداوند است. قدر این نعمت را باید دانست و از آن نهایت استفاده را برد.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...