انشا در مورد آرزوی شما در آینده پایه هفتم

انشا در مورد آرزوی شما در آینده

همه ما آرزوهایی داریم. آرزوهایی که ما را به جلو می‌کشند و باعث می‌شوند که برای رسیدن به آنها تلاش کنیم. آرزوهایی که می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند، اما در هر صورت، نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند.

من هم آرزوهایی دارم. آرزوهایی که گاهی اوقات به نظر می‌رسند که دست‌نیافتنی هستند، اما من هرگز تسلیم نمی‌شوم. من می‌دانم که اگر تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نکنم، می‌توانم به آنها برسم.

یکی از آرزوهای بزرگ من این است که در آینده، به عنوان یک دانشمند، بتوانم به پیشرفت علم و فناوری کمک کنم. من می‌خواهم بتوانم مشکلاتی را که بشریت با آن‌ها مواجه است، حل کنم و زندگی مردم را بهتر کنم.

آرزوی دیگر من این است که بتوانم به دیگران کمک کنم. من می‌خواهم بتوانم به افرادی که در زندگی خود با مشکلاتی مواجه هستند، کمک کنم تا مشکلات خود را حل کنند و زندگی بهتری داشته باشند.

من همچنین آرزو دارم که بتوانم دنیا را تغییر دهم. من می‌خواهم دنیایی را ببینم که در آن همه انسان‌ها با یکدیگر در صلح و آرامش زندگی کنند و از حقوق خود برخوردار باشند.

من می‌دانم که رسیدن به این آرزوها آسان نخواهد بود، اما من مصمم هستم که برای رسیدن به آنها تلاش کنم. من می‌دانم که اگر تلاش کنم، می‌توانم به آنها برسم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.

نتیجه‌گیری:

آینده، متعلق به کسانی است که آرزوهای بزرگی دارند و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنند. من یکی از آن افراد هستم و مصمم هستم که به آرزوهای خود برسم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...