انشای کودکانه در مورد معلم

انشای کودکانه در مورد معلم

معلم من خانم رضایی هستند. ایشون معلم ریاضی ما هستند و خیلی باهوش و بامزه اند!

صبح وقتی میان کلاس، لباس مشکی یا آبی تیره تنشان هست و موهای بلند و مشکیشان را شانه کرده اند. چشمهای عسلی رنگشان پر از شیطنته!

وقتی درس رو شروع میکنن، آروم و با صدای بم و قشنگی حرف میزنن. اما گاهی اوقات سر به سر ما میذارن و ما رو مسخره میکنند که همه بچه ها میخندیم.

خانم رضایی واقعاً بلدن چطور درس حفظی و کسل کننده ریاضی رو برامون جذاب کنن. از اینکه ایشون معلم من هستند خیلی خوشحالم!


 انشا در مورد معلم کلاس چهارم


امسال ژاله خانم معلم ادبیات ما شدند. ایشون معلم جدیدی هستند و خیلی با معلمهای دیگه فرق می‌کنن!

ژاله خانم موهای کوتاه و فرفری دارن و همیشه شلوار جین و بلوز می‌پوشن. آرایش هم ندارن و خیلی ساده و بی تکلف هستن.

سبک تدریسشون هم فرق می‌کنه! هیچوقت سرمون داد نمیزنن و مهربون حرف می‌زنن. به جای امتحان، با ما بحث می‌کنن تا درکمون از درس بیشتر بشه.

واقعاً دوست دارم تمام معلمها مثل ژاله خانم باشن، هم مهربون باشن و هم سبک تدریسشون جذاب باشه.


انشا در مورد معلم کلاس هشتم با مقدمه بدنه نتیجه

معلم، چراغ راه

معلم، چراغ راه زندگی ماست. او با دانش و مهربانی خود، ما را در مسیر درست هدایت می کند. معلم، مثل شمعی است که می سوزد و نور می دهد. او نور علم و دانش را به ما می دهد تا در زندگی به موفقیت برسیم.

من معلمم را خیلی دوست دارم. او همیشه با مهربانی و صبر و حوصله به ما درس می دهد. او به ما یاد می دهد که باید با همه مهربان باشیم و همیشه راستگو باشیم. او به ما کمک می کند تا در زندگی موفق شویم.

من می خواهم وقتی بزرگ شدم، معلم شوم تا بتوانم مثل معلمم، به دیگران درس بدهم و به آنها کمک کنم تا در زندگی موفق شوند.

معلم، الگوی ما

معلم، الگوی ماست. او با رفتار و کردار خود، درس های مهمی به ما می آموزد. معلم، همیشه با احترام و ادب با دیگران رفتار می کند. او به ما یاد می دهد که باید همیشه احترام به بزرگترها را رعایت کنیم.

معلم، همیشه به ما می گوید که باید به یکدیگر کمک کنیم. او به ما یاد می دهد که باید با همدیگر مهربان باشیم و با همدیگر دوست باشیم.

من می خواهم وقتی بزرگ شدم، مثل معلمم، الگوی خوبی برای دیگران باشم.

معلم، نور امید

معلم، نور امید زندگی ماست. او با علم و دانش خود، امید را در دل ما زنده می کند. معلم، به ما یاد می دهد که باید همیشه به آینده امیدوار باشیم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.

من معلمم را خیلی دوست دارم. او همیشه به من امید می دهد و به من کمک می کند تا در زندگی به موفقیت برسم.

امیدوارم که همه دانش آموزان، معلمان خود را دوست داشته باشند و به احترام آنها رفتار کنند.


معلم کلاس چهارم

سال تحصیلی چهارم دبستان، سالی پر از خاطره برای من بود. در این سال، معلمی داشتم که نامش خانم [نام معلم] بود. خانم [نام معلم] معلمی مهربان و دلسوز بود که همیشه با صبر و حوصله به دانش آموزانش درس می داد. او همیشه به ما می گفت که درس خواندن مهم است، اما مهم تر از آن، خوب بودن و انسان بودن است.

خانم [نام معلم] همیشه برای ما وقت می گذاشت و به ما کمک می کرد که مشکلات درسی مان را حل کنیم. او همیشه با ما شوخی می کرد و می خندید و ما را از درس خواندن خسته نمی کرد.

خانم [نام معلم] علاوه بر درس دادن، به ما یاد داد که چگونه با دیگران مهربان باشیم و به آنها کمک کنیم. او به ما یاد داد که چگونه به دیگران احترام بگذاریم و چگونه در جامعه زندگی کنیم.

من هرگز معلم کلاس چهارمم را فراموش نمی کنم. او برای من یک معلم واقعی بود و به من چیزهای زیادی یاد داد.

ویژگی های یک معلم خوب

یک معلم خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • مهربانی و دلسوزی
  • صبر و حوصله
  • دانش و مهارت کافی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • انگیزه و اشتیاق
  • خلاقیت و نوآوری

معلمان نقش بسیار مهمی در زندگی دانش آموزان دارند. آنها نه تنها به دانش آموزان درس می دهند، بلکه به آنها یاد می دهند که چگونه انسان خوبی باشند.




معلم من، آقای محمدی، معلم کلاس چهارم ماست. ایشان مردی نسبتاً جوان، لاغر اندام و موهای کوتاه مشکی دارند.

آقای محمدی همیشه کت و شلوار و کراوات می‌پوشد. وقتی وارد کلاس می‌شود، بوی عطر تندی به مشام می‌رسد! اخلاقش خیلی خوب و مهربان است و به ندرت داد و فریاد می‌کند.

روش تدریس آقای محمدی جالب است. اول درس را با جزئیات توضیح می‌دهد و مثال‌های زیادی می‌زند. بعد از ما می‌خواهد خلاصه‌ای از آنچه یاد گرفتیم بگوییم تا مطمئن شود همه متوجه شده‌ایم.

من دوست دارم آقای محمدی معلمم باشد چون درس را به خوبی تدریس می‌کند و بچه‌ها را دوست دارد. امیدوارم سال آینده هم کلاس ما بیاید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...