انشا در مورد یک روز برفی کوتاه برای کلاس هشتم

5 انشا در مورد برف و توصیف یک روز برفی

انشا شماره ۱

عنوان: برف، نعمت آسمانی

صبح که از خواب بیدار شدم، هوا خیلی سرد بود. پنجره را باز کردم و بیرون را نگاه کردم. همه جا سفید بود. درختان، خیابان ها، خانه ها و حتی ماشین ها همه زیر یک لایه برف سفید پوشیده شده بودند. انگار یک جادوگر مهربان، همه جا را با برف سفید پوشانده بود.

با خوشحالی از جا بلند شدم و لباس گرمم را پوشیدم. می خواستم بیرون بروم و از این زیبایی لذت ببرم. به حیاط رفتم و زیر برف ها راه رفتم. صدای پاهایم روی برف، صدای زیبایی بود.

برف، نعمت آسمانی است. خداوند این نعمت را برای ما فرستاده تا از آن لذت ببریم. برف، زیبایی طبیعت را دوچندان می کند.

انشا شماره ۲

عنوان: روز برفی

امروز روز برفی بود. از صبح که از خواب بیدار شدم، صدای ریزش برف را می شنیدم. پنجره را باز کردم و بیرون را نگاه کردم. همه جا سفید بود. انگار یک فرش سفید، همه جا را پوشانده بود.

با خوشحالی از جا بلند شدم و لباس گرمم را پوشیدم. می خواستم بیرون بروم و از این زیبایی لذت ببرم. به پارک رفتم. بچه ها در حال بازی کردن با برف بودند. من هم با آنها همراه شدم.

از برف آدم برفی ساختیم. برف بازی کردیم. توپ بازی کردیم. خیلی خوش گذشت.

عصر که به خانه برگشتم، خسته و خوشحال بودم. امروز روز خوبی بود.

انشا شماره ۳

عنوان: برف، هدیه زمستان

زمستان، فصل زیبایی است. یکی از زیباترین جلوه های زمستان، برف است. برف، نعمت آسمانی است که زیبایی طبیعت را دوچندان می کند.

صبح که از خواب بیدار شدم، هوا خیلی سرد بود. پنجره را باز کردم و بیرون را نگاه کردم. همه جا سفید بود. انگار یک جادوگر مهربان، همه جا را با برف سفید پوشانده بود.

با خوشحالی از جا بلند شدم و لباس گرمم را پوشیدم. می خواستم بیرون بروم و از این زیبایی لذت ببرم. به خیابان رفتم. ماشین ها با احتیاط از کنار هم رد می شدند. مردم هم با لباس های گرم در حال رفت و آمد بودند.

من هم زیر برف ها راه رفتم. صدای پاهایم روی برف، صدای زیبایی بود. برف، همه جا را سفیدپوش کرده بود. درختان، خیابان ها، خانه ها و حتی ماشین ها همه زیر یک لایه برف سفید پوشیده شده بودند.

از زیبایی این صحنه، سرمست شدم. انگار در یک دنیای جدید بودم. دنیایی که همه جا سفید بود و هیچ صدایی جز صدای ریزش برف، شنیده نمی شد.

یک ساعتی در خیابان قدم زدم و از این زیبایی لذت بردم. بعد به خانه برگشتم. امروز روز خوبی بود.

انشا شماره ۴

عنوان: برف، بازی کودکان

برف، یکی از زیباترین نعمت های خداوند است. این نعمت، مخصوصاً برای کودکان بسیار جذاب است. کودکان عاشق بازی با برف هستند.

امروز روز برفی بود. بچه ها از صبح زود در حیاط خانه ها و پارک ها جمع شده بودند و مشغول بازی با برف بودند. آنها آدم برفی درست می کردند، برف بازی می کردند و توپ بازی می کردند.

من هم با بچه ها همراه شدم. خیلی خوش گذشت.

از برف آدم برفی درست کردیم. برف بازی کردیم. توپ بازی کردیم. خیلی خندیدیم و لذت بردیم.

عصر که به خانه برگشتم، خسته و خوشحال بودم. امروز روز خوبی بود.

انشا شماره ۵

عنوان: برف، نعمت و رحمت الهی

برف، نعمت و رحمت الهی است. این نعمت، مخصوصاً برای کشاورزان بسیار مفید است. برف، زمین را مرطوب می کند و به رشد گیاهان کمک می کند.

امروز روز برفی بود. کشاورزان از این نعمت خدادادی بسیار خوشحال بودند. آنها می دانستند که برف، به محصولات کشاورزی آنها کمک می کند.

من هم از دیدن خوشحالی کشاورزان، خوشحال شدم.

انشا برف با گلچین چند انشا زیبا با موضوع بارش برف زمستانی

انشا در مورد برف

برف، نعمت الهی است که در فصل زمستان می بارد و زیبایی خاصی به طبیعت می بخشد. دانه های برف مانند مرواریدهای سفیدی هستند که از آسمان بر زمین می رسند و همه چیز را سفیدپوش می کنند.

 انشا در مورد بارش برف

صبح زود از خواب بیدار شدم و به پنجره نگاه کردم. هوا سرد بود و آسمان ابری بود. ناگهان دیدم که چند دانه برف از آسمان شروع به باریدن کرد. دانه های برف آرام آرام می بارید و زمین را سفید می کرد.

به سرعت لباس های گرمم را پوشیدم و به بیرون رفتم. هوا خیلی سرد بود، اما من از بارش برف لذت می بردم. دانه های برف روی صورتم می نشستند و احساس خوبی به من می دادند.

در پارک، بچه ها مشغول بازی با برف بودند. آنها آدم برفی درست می کردند و با هم برف بازی می کردند. من هم به آنها ملحق شدم و با آنها برف بازی کردم.

با گذشت زمان، بارش برف شدیدتر شد. زمین کاملاً سفیدپوش شده بود. درختان و خانه ها هم سفید شده بودند.

من از بارش برف خیلی لذت بردم. این یکی از زیباترین روزهای زندگی من بود.

انشا در مورد زیبایی های برف

برف، زیبایی های زیادی دارد. دانه های برف مانند مرواریدهای سفیدی هستند که از آسمان بر زمین می رسند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف هستند. برخی از آنها بزرگ و گرد هستند و برخی دیگر کوچک و تیز هستند.

برف، زمین را سفیدپوش می کند و به آن زیبایی خاصی می بخشد. درختان و خانه ها هم با برف پوشیده می شوند و منظره زیبایی را ایجاد می کنند.

برف، برای کودکان بسیار لذت بخش است. آنها با برف بازی می کنند و آدم برفی درست می کنند. برف بازی، یکی از بهترین تفریحات کودکان در فصل زمستان است.

برف، همچنین برای گیاهان و حیوانات مفید است. برف، زمین را گرم نگه می دارد و از گیاهان در برابر سرما محافظت می کند. همچنین، برف، منبع غذایی برای حیواناتی مانند گوزن شمالی و خرس قطبی است.

من از برف، نعمت الهی، لذت می برم. امیدوارم همیشه برف ببارد و زیبایی های زمستان را برای ما به ارمغان بیاورد.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...