بیوگرافی و عکس های اریک مون بازیگر کره ای آمریکایی

بیوگرافی و عکس های اریک مون بازیگر کره ای آمریکایی

اریک نام (Eric Nam) خواننده، ترانه‌سرا، مجری و بازیگر آمریکایی - کره‌ای است. او در ۱۷ سپتامبر ۱۹۸۸ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدرش کره‌ای و مادرش آمریکایی است. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سنین پایین شروع به یادگیری پیانو و گیتار کرد.

نام در سال ۲۰۱۰ به کره جنوبی نقل مکان کرد تا به عنوان کارآموز در شرکت جی‌وای‌پی اینترتینمنت فعالیت کند. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان عضو گروه موسیقی وای‌جی‌ایکس (YGX) اولین آلبوم خود را منتشر کرد. این گروه پس از انتشار یک آلبوم دیگر در سال ۲۰۱۳ منحل شد.

نام پس از انحلال گروه وای‌جی‌ایکس به عنوان یک هنرمند انفرادی فعالیت خود را ادامه داد. او در سال ۲۰۱۴ اولین آلبوم انفرادی خود را با نام «فصل جدید» منتشر کرد. این آلبوم با موفقیت تجاری مواجه شد و نام را به عنوان یک خواننده انفرادی موفق در کره جنوبی مطرح کرد.

نام در سال‌های بعد آلبوم‌های موفق دیگری را منتشر کرد، از جمله «به من بخند» (۲۰۱۵)، «احساسات» (۲۰۱۶)، «بهشت» (۲۰۱۷)، «من» (۲۰۱۸)، «اریک نام» (۲۰۱۹)، «بهار» (۲۰۲۱) و «باید باشد» (۲۰۲۲). او همچنین در سال ۲۰۱۷ اولین آلبوم انگلیسی خود را با نام «۲۰۱۷» منتشر کرد.

نام علاوه بر فعالیت موسیقی، به عنوان مجری و بازیگر نیز فعالیت می‌کند. او از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ مجری برنامه «مسابقه رستوران» (The Food Truck Challenge) در شبکه MBC بود. او همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کره‌ای مختلفی ایفای نقش کرده است، از جمله «آقای ملکه» (۲۰۱۸)، «عشق در هاوایی» (۲۰۲۰) و «یک روز» (۲۰۲۲).

نام در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان کره‌ای در سراسر جهان تبدیل شده است. او در سال ۲۰۱۹ اولین تور جهانی خود را برگزار کرد و در سال‌های بعد نیز تورهای جهانی دیگری را برگزار کرده است.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین موفقیت‌های اریک نام اشاره می‌کنیم:

برنده جایزه «بهترین هنرمند جدید» در جشنواره موسیقی ملون در سال ۲۰۱۴

برنده جایزه «بهترین هنرمند مرد» در جشنواره موسیقی ملون در سال ۲۰۱۶

برنده جایزه «بهترین هنرمند مرد» در جشنواره موسیقی بیستون در سال ۲۰۱۷

برنده جایزه «بهترین هنرمند مرد» در جشنواره موسیقی ام‌نت در سال ۲۰۱۷

برنده جایزه «بهترین هنرمند مرد» در جشنواره موسیقی گائون در سال ۲۰۱۸

نام در حال حاضر یکی از موفق‌ترین خوانندگان کره‌ای در سراسر جهان است. او با صدای قدرتمند و اجرای جذاب خود توانسته است مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.

البوم عکس های اریک مون


البوم عکس های اریک مون
عکس های اریک مون

حاشیه های اریک مون خواننده و رقصنده کره جنوبی در 2022

عکس های اریک مون

بیوگرافی و آثار Eric Mun

 

عکس های اریک مون

فیلم های اریک مون + بیوگرافی

عکس های اریک مون

نکات خواندنی از زندگی اریک مون Eric Mun

عکس های اریک مون

بیوگرافی اریک مون؛ خواننده و بازیگر کره ای

عکس های اریک مون
عکس های اریک مون
عکس های اریک مون
عکس های اریک مون
عکس های اریک مون



مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...