انشا در مورد اگر می توانستم پرواز کنم


انشا در مورد اگر می توانستم پرواز کنم کلاس ششم


مقدمه

پرواز، آرزوی دیرینه انسان‌ها بوده است. از قدیم‌الایام، انسان‌ها به آسمان و پرندگانی که در آن پرواز می‌کردند، خیره شده‌اند و آرزو کرده‌اند که کاش می‌توانستند مانند آنها پرواز کنند.

بدنه

اگر می‌توانستم پرواز کنم، دنیا را از یک دیدگاه کاملاً متفاوت می‌دیدم. می‌توانستم از بالای ابرها پرواز کنم و منظره‌ای باورنکردنی از زمین ببینم. می‌توانستم از بین کوه‌ها و دره‌ها بپرم و از زیبایی طبیعی آن لذت ببرم. می‌توانستم از کنار اقیانوس‌ها و دریاها پرواز کنم و از صدای امواج لذت ببرم.

اگر می‌توانستم پرواز کنم، می‌توانستم به مکان‌هایی بروم که قبلاً هرگز ندیده بودم. می‌توانستم به بالای ساختمان‌های بلندترین ساختمان‌های جهان بروم. می‌توانستم به داخل جنگل‌های بارانی و بیابان‌ها پرواز کنم. می‌توانستم به کشورهای دوردست بروم و فرهنگ‌های جدید را تجربه کنم.

اگر می‌توانستم پرواز کنم، می‌توانستم به دیگران کمک کنم. می‌توانستم آتش‌سوزی‌ها را خاموش کنم و از مردم در بلایای طبیعی نجات دهم. می‌توانستم به افرادی که نیاز به کمک دارند غذا و دارو برسانم. می‌توانستم به دنیا مکان بهتری تبدیل کنم.

نتیجه

پرواز یک هدیه شگفت‌انگیز خواهد بود. این به من امکان می‌دهد تا جهان را از یک دیدگاه جدید ببینم و به دیگران کمک کنم. اگر می‌توانستم پرواز کنم، از آن استفاده می‌کردم تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...