انشا در مورد دوستی کلاس ششم

انشا در مورد دوستی

مقدمه

دوست، واژه ای کوتاه اما پر معناست. دوستی، پیوند میان دو یا چند نفر است که بر پایه محبت، علاقه و اعتماد بنا شده است. دوستی، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست.

بدنه

دوست واقعی، کسی است که در شادی و غم، در خوشی و ناخوشی، در سختی و آسانی، در هر شرایطی، همراه و همدم ماست. دوست واقعی، کسی است که به ما اعتماد دارد و ما نیز به او اعتماد داریم. دوست واقعی، کسی است که ما را می پذیرد، همانطور که هستیم. دوست واقعی، کسی است که ما را دوست دارد، بدون هیچ قید و شرطی.

دوستی، آثار مثبت زیادی در زندگی ما دارد. دوستی، ما را به سوی سعادت و خوشبختی هدایت می کند. دوستی، ما را از تنهایی نجات می دهد. دوستی، ما را به سوی رشد و تعالی سوق می دهد. دوستی، ما را به سوی موفقیت و پیروزی رهنمون می سازد.

نتیجه

دوستی، یکی از ارزشمندترین نعمت های زندگی است. باید قدر این نعمت را دانست و از آن محافظت کرد. دوستی، باید با مهربانی، احترام و گذشت حفظ شود.

انشا دوم در مورد دوستی

دوست واقعی

دوست واقعی، کسی است که در شادی و غم، در خوشی و ناخوشی، در سختی و آسانی، در هر شرایطی، همراه و همدم ماست. دوست واقعی، کسی است که به ما اعتماد دارد و ما نیز به او اعتماد داریم. دوست واقعی، کسی است که ما را می پذیرد، همانطور که هستیم. دوست واقعی، کسی است که ما را دوست دارد، بدون هیچ قید و شرطی.

دوست واقعی، مثل یک برادر یا خواهر برای ماست. او کسی است که همیشه در کنار ماست و ما را حمایت می کند. او کسی است که همیشه به ما گوش می دهد و ما را درک می کند. او کسی است که همیشه به ما کمک می کند تا مشکلاتمان را حل کنیم.

دوست واقعی، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست. باید از دوست واقعی خود مراقبت کرد و او را از دست نداد.

انشا سوم در مورد دوستی

دوست خوب

دوست خوب، کسی است که همیشه به ما کمک می کند تا به بهترین نسخه از خودمان تبدیل شویم. او کسی است که ما را تشویق می کند تا رویاهایمان را دنبال کنیم. او کسی است که ما را به سوی موفقیت هدایت می کند.

دوست خوب، کسی است که ما را به سوی رشد و تعالی سوق می دهد. او کسی است که ما را با دنیای جدیدی آشنا می کند. او کسی است که ما را با افکار و اندیشه های جدید آشنا می کند.

دوست خوب، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست. باید از دوست خوب خود مراقبت کرد و او را از دست نداد.

انشا چهارم در مورد دوستی

دوست صمیمی

دوست صمیمی، کسی است که با او می توان هر چیزی را در میان گذاشت. با او می توان درد دل کرد، شادی کرد، غم کرد، امید داشت، ناامید شد. با او می توان هر چیزی را گفت، بدون اینکه نگران قضاوت شدن باشیم.

دوست صمیمی، مثل یک روح در دو بدن است. او کسی است که به ما شبیه است. او کسی است که ما را درک می کند. او کسی است که ما را دوست دارد.

دوست صمیمی، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست. باید از دوست صمیمی خود مراقبت کرد و او را از دست نداد.

انشا پنجم در مورد دوستی

دوست قدیمی

دوست قدیمی، کسی است که با او خاطرات زیادی داریم. با او خاطرات خوب و بد، خاطرات شیرین و تلخ، خاطرات شادی و غم داریم.

دوست قدیمی، کسی است که همیشه در قلب ماست. او کسی است که هرگز فراموش نمی کنیم. او کسی است که همیشه در کنار ماست، حتی اگر در کنار ما نباشد.

دوست قدیمی، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست. باید از دوست قدیمی خود مراقبت کرد و او را از دست نداد.

امیدوارم این انشا ها مورد پسند شما قرار گرفته باشند.


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...