انشا در مورد آینده من پایه نهم

آینده، سرزمینی ناشناخته و پر از رمز و راز است. همه ما در مورد آن کنجکاو هستیم و دوست داریم بدانیم که چه چیزی در انتظارمان است. اما آینده را نمی توان پیش بینی کرد. تنها چیزی که می دانیم این است که آینده ما به دست خودمان رقم خواهد خورد.

من در پایه نهم هستم و در حال حاضر مشغول تحصیل در مدرسه هستم. من به درس هایم علاقه دارم و تلاش می کنم که بهترین نمرات را کسب کنم. من می خواهم در آینده یک فرد موفق باشم و به جامعه خود کمک کنم.

من هنوز نمی دانم که در آینده چه کار خواهم کرد. اما می دانم که می خواهم شغلی را انتخاب کنم که به من کمک کند تا از استعدادهایم استفاده کنم و به دیگران کمک کنم. من به رشته های پزشکی، مهندسی و حقوق علاقه دارم.

من می دانم که برای رسیدن به موفقیت باید سخت تلاش کنم. باید درس بخوانم، مهارت هایم را افزایش دهم و از فرصت ها استفاده کنم. من مصمم هستم که در آینده به فرد موفقی تبدیل شوم.

من معتقدم که آینده ما در دست خودمان است. اگر بخواهیم می توانیم آینده ای روشن و موفق برای خود رقم بزنیم. اما برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و به دنبال اهداف خود باشیم.

من در آینده می خواهم یک فرد موفق باشم. می خواهم به جامعه خود کمک کنم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنم. من می دانم که این کار آسان نیست، اما مصمم هستم که به این هدفم برسم.

من آینده خود را روشن می بینم. من معتقدم که می توانم به اهدافم برسم و فرد موفقی باشم. من برای آینده خود هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر آن هستم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...