دانلود فیلم برادران گریمزبی دوبله فارسی بدون سانسور کامل

فیلم برادران گریمزبی (2016) یک فیلم کمدی اکشن به کارگردانی لویس لتریر است. این فیلم با بازی ساشا بارون کوهن و مارک استرانگ، داستان دو برادر جدا از هم را روایت می کند که برای نجات جهان با هم متحد می شوند.

نوبی گریمزبی (بارون کوهن) یک مرد ساده لوح و بی مایه از شهر گریمزبی در انگلستان است که 11 فرزند دارد. او در کودکی برادر کوچکترش، سباستین (استرانگ) را گم کرده و از آن زمان او را ندیده است.

یک روز، نوبی توسط سازمان اطلاعات مخفی MI6 استخدام می شود تا به یک عملیات مخفی در آفریقا کمک کند. او در آنجا با سباستین روبرو می شود که اکنون یک مامور مخفی MI6 است.

نوبی و سباستین باید با هم کار کنند تا یک تروریست خطرناک به نام ایوانویچ (آیلا فیشر) را متوقف کنند. ایوانویچ قصد دارد با استفاده از یک سلاح بیولوژیکی، میلیون ها نفر را بکشد.

فیلم برادران گریمزبی یک فیلم کمدی پر از شوخی های رکیک و هجوآمیز است. این فیلم با بازی های عالی بارون کوهن و استرانگ، لحظات کمدی زیادی را به ارمغان می آورد.

فیلم همچنین از نظر اکشن نیز موفق است. صحنه های اکشن فیلم هیجان انگیز و پرانرژی هستند.

فیلم برادران گریمزبی با واکنش های متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. برخی از منتقدان فیلم را به دلیل شوخی های رکیک و توهین آمیز مورد انتقاد قرار دادند. اما برخی دیگر فیلم را به دلیل کمدی و اکشن جذاب آن تحسین کردند.

با وجود واکنش های متفاوت منتقدان، فیلم برادران گریمزبی در گیشه موفق بود و بیش از 28 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

فیلم برادران گریمزبی یک فیلم کمدی اکشن سرگرم کننده است که لحظات زیادی از خنده و هیجان را به ارمغان می آورد. اگر از فیلم های کمدی رکیک و هجوآمیز لذت می برید، این فیلم را حتماً تماشا کنید.


مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. مکنمنتدمکنمنتدsays:

    کمنمتالبیسمنتالبیمنتالبیمنتالبیمنتالبینتالبی

  2. صالحصالحsays:

    بی شرف مگه ننوشتی بدون سانسور؟