بوراک اوزچیویت بازیگر فیلم ترکیه ای کمال

بوراک اوزچیویت – بیوگرافی، حقایق و داستان زندگی


اندازه گیری بدن38-12-32 اینچ
نوع بدنلاغر
ارتفاع6 فوت 1 اینچ (1.84 متر)
وزن76 کیلوگرم (165 پوند)
کمر32 اینچ
رنگ مومشکی
رنگ چشمرنگ قهوه ای
سایز کفش9 (ایالات متحده)
نام مستعاربوراک اوزچیویت
جنسیتنر
سن38 ساله (در سال 2023)
تاریخ تولد24 دسامبر 1984
نام و نام خانوادگیبوراک اوزچیویت
حرفهبازیگر تلویزیون ترکیه، تهیه کننده، مدل، کارآفرین
ملیتترکی
محل تولداستانبول، ترکیه
دیناسلام
علامت زودیاکبرج جدی

بوراک اوزچیویت در 24 دسامبر 1984 در مرسین جنوب شرقی ترکیه به دنیا آمد. بوراک مجری و مدل ترکیه ای است. تحصیلات خود را در دبیرستان کاظم اسمن استانبول به پایان رساند. او بعداً از دانشگاه مرمره (استانبول)، پرسنل هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد و در این بین به عنوان مدل مشغول به کار شد. در این بین، بوراک اوزچیویت به یک مدل کاملاً شناخته شده در ترکیه تبدیل شد، با برندهای اروپایی متعددی همکاری کرد و به عنوان یک مدل محبوب شد.

در سال 2003، اوزچیویت به عنوان مدل برتر ترکیه انتخاب شد و همکاری با آژانس های مدل را آغاز کرد. در سال 2005، بوراک اوزچیویت به عنوان دومین مدل برتر جهان انتخاب شد.

سال 2003 برای بوراک بسیار موثر بود. این سبزه تیزهوش جایزه دوم را در اپوزیسیون "بهترین مدل جهان" به دست آورد، برنده مخالفت مدل های مرد "بهترین مدل ترکیه" شد و عکس هایش را برای مجلات امروزی "Marie Claire" و "Marie Claire" گرفت. مجله گلوریا».

به هر حال، درست در سال 2006، تهیه‌کنندگان فیلم ترکیه توجه خود را نسبت به این دیدگاه جوان جلب کردند و از او برای کار در فیلم Minus 18/Eksi 18 استقبال کردند. برای تصدی شغل در تریلر آلوده/مسلات و کمی بعد در سریال تلویزیونی شوهر تحت امر ضروری/زوراکی کوجا. بوراک اوزچیویت نقش اول مرد مجردی را بر عهده گرفت که دوران کودکی را در خانواده ای ثروتمند و محترم تجربه کرد. افسانه او یک هموطن جوان لوس بود که همه آنچه را که نیاز داشت به طور موثر بدست آورد. سبک زندگی او را به شدت جسور کرد و در پایان، پول نقد پدرش را از دست داد. مردم او به شدت از فرزند خود ناامید بودند و تصمیم گرفتند برای او همسری پیدا کنند. آنها یک دختر کوچک از همکار پدر را انتخاب کردند.

در بحبوحه 2008-2009 مجموعه تلویزیونی زیر با بوراک اوزچیویت در شغل اصلی ترخیص شد. سریال تلویزیونی داستان یک گروه موسیقی را برای ما فاش می کند که یک خانم جوان تک نواز در آن حضور داشت. در سال 2010 از بوراک برای ایفای نقش اصلی در سریال تلویزیونی خیانت/ایهانت استقبال شد، جایی که او نقش یک پلیس امیر را برعهده گرفت و پرونده قتلی را بررسی کرد که همانطور که بعداً مشخص شد، معشوقه‌اش هیزل نیز در آن حضور داشت. در یک سال، بوراک اوزچیویت در سریال تلویزیونی اسرار کوچک استانبول/کوچوک سیرلار بازی کرد که برای ما در مورد روایت خانواده های ثروتمند و فرزندانشان - جوانان شناور - صحبت می کند.

بدون شک حرفه بازیگری او به بهترین شکل خود دست یافت، با این حال، بوراک همچنان به چیزی نیاز داشت تا توانایی خود را به طور کامل باز کند. علاوه بر این، در سال 2011، این بازیگر تلویزیون فرصت خوش شانسی برای ایفای نقش در یکی از مشهورترین سریال های تلویزیونی اختصاص داده شده به امپراتوری عثمانی - یک قرن فوق العاده داشت. او نقش یک سرباز بی باک و جسور، اقتدار نیروهای مسلح عثمانی را بر عهده گرفت. بوراک این نقش را با شکوه ایفا کرد و در کشورهای متعدد و در میان ملیت های متعدد مورد تحسین قرار گرفت و تعداد زیادی از طرفداران را به دست آورد.

در سال 2013، بوراک اوزچیویت در سومین اقتباس از رمان مشهور ساخته شده توسط رسات نوری گونتکین گلدکرست/Çalıkuşu، مقاله‌نویس ترک، کامران، مرد جذابی بود. فاحریه اوجن بازیگر جوان و جوان تلویزیون کار فریده را بر عهده گرفت.

بعداً اوزچیویت در فیلم Kardeşim Benim معکوس Murat Boz بازی کرد. بوراک در سال 2015 در سریال دراماتیک ترکی Kara Sevda در نقش کمال سویدره بازی کرد. اوزچیویت همچنین سازنده BRK'S Production است.

اوزچیویت در 9 مارس 2017 در آلمان با Fahriye Evcen نامزد کرد و در 29 ژوئن 2017 در استانبول عروسی کردند. [1]

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...