پروفایل عکس های ناب ها جی وون بازیگر محبوب کره ای

جئون هائیم ریم ، معروف به نام هنری اش از جی وون ، بازیگر برجسته کره

جنوبی است. وی در طول مدت دو دهه فعالیت حرفه ای خود در زمینه بازیگری ،

چندین نمایش برنده جایزه در نمایشگرهای کوچک و بزرگ ارائه داده است که باعث

شهرت و محبوبیت وی حتی فراتر از مرزهای ملی شده است. این بازیگر تحسین

منتقد و از نظر تجاری موفق با تطبیق پذیری در اجرای نقش های مختلف از

ژانرهای مختلف مانند کمدی ، درام ، اکشن و ترسناک ، در تقویت موقعیت خود در

نمایشگاه موفق بوده است. وی که فارغ التحصیل از "دانشگاه Dankook" است و

دارای مدرک لیسانس فیلم و تلویزیون (BFTV) است ، با اولین نقش خود در

مجموعه تلویزیونی "گزارش نسل جدید: بزرگسالان ما را نمی فهمند" کار خود را

آغاز کرد. اولین فیلم او پس از چند سال با هیجان انگیز "بازی حقیقت" اتفاق

افتاد. در طول سال ها او چندین بازی قابل توجه در هر دو مجموعه تلویزیونی و

فیلم های بسیار خوب ارائه داده است. برخی از مجموعه های تلویزیونی قابل

توجه او "باغ مخفی" ، "چیزی در بالی اتفاق افتاده است" ، "ملکه کی" ،

"دامو" و "هوانگ جینی" هستند. بازی های برجسته و برنده جوایز این نمایشگر

جذاب صفحه نمایش شامل فیلم هایی مانند "Sex is Zero" ، "Duelist" و "Closer

to Heaven" از جمله دیگر است.

جئون هائیم ریم ، معروف به نام هنری اش از جی وون ، بازیگر برجسته کره جنوبی است. وی در طول مدت دو دهه فعالیت حرفه ای خود در زمینه بازیگری ، چندین نمایش برنده جایزه در نمایشگرهای کوچک و بزرگ ارائه داده است که باعث شهرت و محبوبیت وی حتی فراتر از مرزهای ملی شده است. این بازیگر تحسین منتقد و از نظر تجاری موفق با تطبیق پذیری در اجرای نقش های مختلف از ژانرهای مختلف مانند کمدی ، درام ، اکشن و ترسناک ، در تقویت موقعیت خود در نمایشگاه موفق بوده است. وی که فارغ التحصیل از "دانشگاه Dankook" است و دارای مدرک لیسانس فیلم و تلویزیون (BFTV) است ، با اولین نقش خود در مجموعه تلویزیونی "گزارش نسل جدید: بزرگسالان ما را نمی فهمند" کار خود را آغاز کرد. اولین فیلم او پس از چند سال با هیجان انگیز "بازی حقیقت" اتفاق افتاد. در طول سال ها او چندین بازی قابل توجه در هر دو مجموعه تلویزیونی و فیلم های بسیار خوب ارائه داده است. برخی از مجموعه های تلویزیونی قابل توجه او "باغ مخفی" ، "چیزی در بالی اتفاق افتاده است" ، "ملکه کی" ، "دامو" و "هوانگ جینی" هستند. بازی های برجسته و برنده جوایز این نمایشگر جذاب صفحه نمایش شامل فیلم هایی مانند "Sex is Zero" ، "Duelist" و "Closer to Heaven" از جمله دیگر است.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

ها جی وون به عنوان دومین فرزند مسن یون بوک جئون و یون به زودی پسر در 28 ژوئن 1978 در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد که برادرش جئون تائه سو نیز بازیگر آنها است.

از زمان کودکی جی وون همیشه دوست داشت بازیگر شود. در طول دوران دبیرستان ، آژانسی با او تماس گرفت که عکس او را در یک استودیوی عکس مشاهده کرد.

وی در "دانشگاه Dankook" تحصیل کرد و از آنجا فارغ التحصیل شد و لیسانس فیلم و تلویزیون (BFTV) را به پایان رساند.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

به گفته وی ، او پس از انجام تست ممیزی برای حدود 100 پروژه ، با اولین نقش تلویزیونی خود در سریال درام نوجوان "گزارش نسل جدید: بزرگسالان ما را نمی فهمند" (1996) بازی کرد.

به دنبال آن دو مجموعه تلویزیونی دیگر به نام های "اشک اژدها" (1998) و "لالایی خطرناک" (1999) قبل از اینکه او به عنوان بازیگر با سریال محبوب درام دبیرستان "مدرسه 2" (1999) شروع به جلب توجه کند. او در این سریال که از KBS2 پخش شد ، به عنوان جانگ سه جین ، یک دختر نوجوان مشکل دار ظاهر شد.

اولین نقش سینمایی او در نقش هان دا هیه ، یک شخصیت دو قطبی ، در سال 2000 با فیلم مهیج "بازی حقیقت" به نمایش درآمد که در آن در مقابل آن سونگ کی بازی کرد. نقشی که وی توانست در میان 1500 نامزد احتمالی کسب کند ، چندین جایزه از جمله 'جایزه بهترین بازیگر زن جدید' را در سی و هفتمین دوره جایزه گراند بل در آن سال کسب کرد.

وی سپس در فیلم عاشقانه علمی-تخیلی کره جنوبی "Ditto" که در 27 مه 2000 اکران شد ، حضور داشت. بازی او در این فیلم "جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن" را در بیست و یکمین دوره جوایز آبی "اژدها" در آن سال کسب کرد.

فیلم بعدی او "کابوس" یک فیلم ترسناک کره جنوبی بود که توسط آن بیونگ کی نوشته و کارگردانی شد. این فیلم ششمین فیلم پرفروش سال 2000 شد.

وی بعداً در سال 2000 در نقش لی جی یون در سریال مخفی کره جنوبی ظاهر شد. وی برای بازی در این نقش "جایزه بهترین بازیگر زن جدید" را در 2000 جایزه MBC درام و "جایزه بهترین بازیگر زن جدید تلویزیونی" را در سی و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang به دست آورد.

با حرکت در سال 2001 ، او اولین نقش اصلی خود را در سریال تلویزیونی "زندگی زیبا" KBS2 به دست آورد.

در ژوئیه 2002 فیلم ترسناک کره جنوبی "تلفن" منتشر شد که وی را در نقش اول روزنامه نگار جوان جی وون بازی کرد. این فیلم با فروشی معادل 21،784،403 دلار آمریکا در گیشه ادامه یافت.

او در دسامبر سال 2002 "جنسیت صفر است" از فیلم کمدی جنسی نوجوانان "پای آمریکایی" در سال 1999 الهام گرفته شد و به عنوان یک فیلم محبوب شناخته شد. در باکس آفیس 23،20،856،048 دلار فروخت و پنجمین فیلم محبوب آن سال شد.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نقش لی یون هیو در فیلم "Sex Is Zero" جایزه Photogenic را در سومین جشنواره هنرهای تجسمی کره در سال 2002 و محبوب ترین بازیگر زن (فیلم) در سی و نهمین دوره جوایز هنری Baeksang در سال 2003 به دست آورد ، جدا از تقویت محبوبیت وی.

سریال تلویزیونی قابل توجه بعدی وی که به نوعی به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد ، درام تاریخی بسیار همگنی کره جنوبی "دامو" (2003) در سلسله چوسون بود. نقش اصلی وی در این سریال که از شبکه MBC پخش شد ، جانگ چای اوک (Jang Jae-hee) بود و سه جایزه MBC Drama او را در آن سال به دست آورد.

وی بعداً در ملودرام سنگین تلویزیون ، "آنچه در بالی اتفاق افتاد" (2004) بازی کرد و با بازی خود تماشاگران را تحت تأثیر قرار داد. این تنها محبوبیت روزافزون او را افزایش داد ، جدا از گرفتن چندین جایزه از جمله بهترین بازیگر زن (تلویزیون) در چهلمین دوره جوایز هنری باکسانگ در سال 2004.

او نقش اصلی را در درام دوره "هوانگ جین یی" (2006) بازی کرد ، که بر اساس شخصیت واقعی هوانگ جین یی ، یک جیزانگ معروف از قرن شانزدهم سلسله جوزون ساخته شد. این سریال که از KBS2 پخش شد ، موفقیت بزرگی در زمینه سرگرمی های دیگر با موضوع gisaeng مانند درام های تلویزیونی ، نمایش های موزیکال ، فیلم ها و کارتون ها ایجاد کرد.

او چندین جایزه را برای بازی قابل توجه خود در "هوانگ جین یی" از جمله جایزه بزرگ (Daesang) در جوایز KBS Drama 2006 ، دریافت کرد.

یون جی کیون فیلم فاجعه کره جنوبی "Haeundae" (2009) را کارگردانی کرد که وی را در نقش اصلی Kang Yeon-hee بازی کرد و به موفقیت بزرگ تجاری و انتقادی تبدیل شد. این فیلم به عنوان چهارمین فیلم پردرآمد کره جنوبی ظاهر شد و افتخار "10 میلیون بازیگر زن فیلم" را به جی جوایز دیگر جی برد.

او پس از چهار سال وقفه با بازی در نقش اصلی گیل را-ایم ، یک زن بدلکار ، در سریال تلویزیونی کمدی عاشقانه عاشقانه کره جنوبی "باغ مخفی" که از 13 نوامبر 2010 از SBS پخش شد ، دوباره به درام تلویزیونی بازگشت. تا 16 ژانویه 2011. چندین جایزه را برای او در جوایز SBS Drama Awards 2010 به دست آورد.

او با بازی درخشان خود و به تصویر کشیدن نقش های مختلف در فیلم های برجسته مانند "بخش 7" (2011) ، "شکارچیان" (2014) و "زندگی با خطر عاشقانه" (2016) ادامه داد. فیلم آینده وی "شکار" ، یک فیلم مهیج پلیسی که برای اولین بار در هفتاد و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد ، به ترتیب برای اکران در هنگ کنگ و چین در 23 نوامبر و 24 نوامبر 2017 برنامه ریزی شده است.

سریال های تلویزیونی برجسته دیگر او "پادشاه 2 قلب" (2012) و "امپراطور کی" (2013-2014) است که دومی جایزه دوم Daesang را در کارنامه خود کسب کرد.

در طول سالها او در موسیقی فیلم های چندین هنرمند از جمله مادر خاطرات (2000) و اوپا (2003) برای موم و داستان عشق (2008) برای باران ظاهر شده است. او همچنین آهنگ "Now In This Place" را نوشت که توسط خواننده The Film ساخته شده و در ژوئن 2015 منتشر شد.

زندگی شخصی

درباره ارتباط عاشقانه جی وون اطلاعات زیادی در دست نیست به جز اینکه وی قبل از شایعه رابطه اش با چن بولین بازیگر تایوانی دو رابطه داشته است.

او با فعالیت های خیرخواهانه در ارتباط است و همچنین متعهد شده است که قرنیه خود را از طریق مرکز اهدای عضو عشق اهدا کند. پیگیریهای فعال وی برای مشارکت در برنامه های کمک به خانواده های بی بضاعت و معلول ، جایزه نخست وزیر خود را برای "رویداد ماه خانواده 2008" کسب کرد

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...