پروفایل ناب عکس های جون جی-هیون بازیگر زیبای کره ای

جون جی هیون بازیگر مشهور کره جنوبی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش

"دختر" در کمدی رمانتیک پرفروش کره "My Sassy Girl" تلنگر می زند. او از

کودکی آرزو داشت که مهماندار شود و بازیگر شدن چیزی نبود که قصد داشت. با

این حال در سن 16 سالگی پس از معرفی توسط یکی از دوستانش به عکاس ، از طریق

مدل سازی وارد دنیای زرق و برق و سرگرمی شد. به تدریج او به عنوان مدل

تجاری مورد توجه قرار گرفت و علی رغم اولین حضور خود در هر دو فیلم و

تلویزیون در اواخر دهه 1990 تلاش کرد تا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کند.

در سال 1999 او به یک احساس فوری مبدل شد که نسل جوان را با ژست ، حالت و

رقص در تبلیغات تجاری Samsung My Jet Printer ترسیم می کند. وقفه بزرگ او

بعد از چند سال با مگا فیلم پرطرفدار rom-com 'My Sassy Girl' که به عنوان

یکی از پردرآمدترین کمدی های کره ای ظاهر شد ، رخ داد. چنین موفقیت راه او

را برای بسیاری از کارهای برجسته دیگر از جمله در فیلم هایی مانند "ترور" و

"دزد" هموار کرد. و مجموعه های تلویزیونی مانند "افسانه دریای آبی" و "عشق

من از ستاره" با تحسین بین المللی خود و تقویت موقعیت خود به عنوان یکی از

برترین ستاره های هالیو.

جون جی هیون بازیگر مشهور کره جنوبی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش "دختر" در کمدی رمانتیک پرفروش کره "My Sassy Girl" تلنگر می زند. او از کودکی آرزو داشت که مهماندار شود و بازیگر شدن چیزی نبود که قصد داشت. با این حال در سن 16 سالگی پس از معرفی توسط یکی از دوستانش به عکاس ، از طریق مدل سازی وارد دنیای زرق و برق و سرگرمی شد. به تدریج او به عنوان مدل تجاری مورد توجه قرار گرفت و علی رغم اولین حضور خود در هر دو فیلم و تلویزیون در اواخر دهه 1990 تلاش کرد تا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کند. در سال 1999 او به یک احساس فوری مبدل شد که نسل جوان را با ژست ، حالت و رقص در تبلیغات تجاری Samsung My Jet Printer ترسیم می کند. وقفه بزرگ او بعد از چند سال با مگا فیلم پرطرفدار rom-com 'My Sassy Girl' که به عنوان یکی از پردرآمدترین کمدی های کره ای ظاهر شد ، رخ داد. چنین موفقیت راه او را برای بسیاری از کارهای برجسته دیگر از جمله در فیلم هایی مانند "ترور" و "دزد" هموار کرد. و مجموعه های تلویزیونی مانند "افسانه دریای آبی" و "عشق من از ستاره" با تحسین بین المللی خود و تقویت موقعیت خود به عنوان یکی از برترین ستاره های هالیو.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

جون جی هیون به عنوان وانگ جی هیون در 30 اکتبر 1981 در سئول ، کره جنوبی متولد شد. اگرچه در دوران دختر جوانی آرزو داشت که به عنوان مهماندار هواپیما شود ، اما اندام بلند و لاغر مادر مادر و دوستان او را بر آن داشت تا انگیزه خود را برای تلاش در زمینه مدلینگ و بازیگری به او بدهند.

وی در 16 سالگی توسط یکی از دوستان دبیرستانی خود که قبلاً به عنوان مدل مشغول بود با عکاسی آشنا شد.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

حرفه

در سال 1997 وی با مجله "Ecole Magazine" و با اقتباس از نام صحنه Jun Ji-hyun شروع به کار مدلینگ کرد.

او به تدریج پس از شرکت در تبلیغات تجاری Samsung My Jet Printer در سال 1999 نام خود را به عنوان مدل تجاری به دست آورد و به ویژه به شهرت رسید. حرکات ژست ، وضعیت و رقص او باعث شد تا او نوعی از نماد در میان مردم جوان کره باشد.

در همین حال ، او اولین بار در فیلم هایی با بازیگر نقش یونگ مین در 13 فوریه 1999 فیلم عاشقانه کره ای "ولنتاین سفید" را منتشر کرد که با این وجود نتوانست تماشاگران زیادی را به خود جلب کند. او همچنین در آن سال با مجموعه تلویزیونی "Happy Together" کره جنوبی اولین نمایش تلویزیونی خود را انجام داد

او سپس نقش اصلی یون جو را در فیلم عاشقانه سفر در زمان "ایل ماره" ایفا کرد که اگرچه در 9 سپتامبر سال 2000 با موفقیت چندانی روبرو نشد ، اما سرانجام به عنوان یک کلاسیک جزئی در میان دوستداران فیلم کره ای ظاهر شد.

وقفه بزرگ او در سال 2001 اتفاق افتاد ، زمانی که او برای به تصویر کشیدن نقش اصلی "دختر" در فیلم کمدی "دختر سخیف من" که در 27 ژوئیه همان سال اکران شد ، شروع شد. این فیلم موفق و پرطرفدار نه تنها به عنوان کمدی پردرآمد کره در آن زمان ظاهر شد بلکه به مدت دو هفته توانست جایگاه numero uno را در هنگ کنگ بدست آورد.

وی پس از موفقیت فیلم "My Sassy Girl" در فیلم های کره جنوبی دیگر ، یعنی ترسناک روانی "ناخوانده" (2003) کار کرد. و کمدی رمانتیک "Windstruck" (2004).

در آن زمان او به چهره ای محبوب تبدیل شد که در چندین بیلبورد کره ای و تبلیغات تلویزیونی و همچنین در سایر کشورهای آسیا حضور داشت. وی در یک نظرسنجی در سال 2005 در میان ده ستاره برتر بانکداری صنعت فیلم کره شمرده شد.

وی سپس در فیلم ملودرام رمانتیک شهری "دیزی" به کارگردانی هایو یانگ به کارگردانی اندرو لاو فیلمساز هنگ کنگی بازی کرد. فیلمی که به طور کامل در هلند فیلمبرداری شده دارای دو نسخه بود ، یک برش آسیایی و یک برش بین المللی. اولین بار در کره جنوبی در 9 مارس 2006 و در هنگ کنگ در 13 آوریل 2006 برگزار شد.

فیلم "مردی که سوپرمن بود" در کره جنوبی که در سال 2008 منتشر شد ، وی را دید که موهای بلند و ابریشمی خود را خرد می کند تا در شخصیت Song So-jung ، تهیه کننده مستند بدبین قرار بگیرد. فیلمی که وی در آن فضای نمایشگر را با بازیگر معروف کره جنوبی ، هوانگ جونگ مین مشترک داشت ، از 17 فوریه 2008 در گیشه 3،848،034 دلار درآمد کسب کرد.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیلم انگلیسی اکشن ترسناک 'Blood: The Last Vampire' به تهیه کنندگی شرکت هنگ کنگی Edko و شرکت فرانسوی Pathé و در 29 ژانویه 2009 در ژاپن و سایر کشورهای آسیایی منتشر شد و بعداً در انگلیس و ایالات متحده آمریکا وی را به عنوان علامت گذاری کرد اولین حضور در هالیوود این اعتبار به او جیانا جون ، نام غربی شده ای بود که قبل از اکران فیلم از آن استفاده کرد.

در همین حال در سال 2008 او با "جیانا توسط True Religion" ، مارک شلوار جین لوکس خود ، روبرو شد.

در ژوئیه 2010 او در نسخه آمریکایی "Vogue" به عنوان اولین بازیگر کره ای خود که مجله معتبر مد و سبک زندگی را به دست آورد ، حضور یافت.

فیلم بعدی انگلیسی او ، یک درام تاریخی ، "گل برفی و هوادار مخفی" ، اقتباس شده از رمان پرفروش Lisa See با همین عنوان در 15 ژوئیه 2011 اکران شد. این فیلم در گیشه موفق شد ، اما با این حال نظرات منفی از منتقدین

فیلم دزدکی کره جنوبی "The Thieves" که در آن وی شخصیت ینیکال را به تصویر کشیده بود ، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. فیلمی که در تاریخ 25 ژوئیه 2012 اکران شد ، در حال حاضر به عنوان پنجمین تلنگری پر درآمد در تاریخ سینمای کره شناخته می شود.

او سپس در 31 ژانویه 2013 در نقش یک مترجم Ryun Jung-hee بازی کرد ، فیلم ترسناک جاسوسی کره جنوبی "پرونده برلین" را منتشر کرد که دوباره به عنوان یک فیلم موفق شناخته شد. این فیلم نه تنها از طرف منتقدان مورد تحسین قرار گرفت بلکه بار دیگر جایگاه وی به عنوان بازیگر برجسته کره ای را بدون شک ثابت کرد.

پس از یک وقفه بیش از یک دهه ، او با سریال کره ای "عشق من از ستاره" کره جنوبی که به مدت 21 قسمت از 18 دسامبر 2013 تا 27 فوریه 2014 از SBS پخش شد ، به تلویزیون بازگشت.

عملکرد درخشان او باعث شد Daesang که "جایزه بزرگ" در "Baeksang Arts Awards" و "SBS Drama Awards" در سال 2014 است. او همچنین جایزه رئیس جمهور را در جوایز فرهنگ و هنر محبوب کره دریافت کرد.

فیلم بعدی او در سال 2015 که اقدام جاسوسی منتشر شد ، "ترور" یکی دیگر از موفقیت های تجاری بود که به بالاترین بازده فیلم کره ای آن سال تبدیل شد. وی برای فیلم که در حال حاضر هفتمین فیلم پردرآمد تاریخ سینمای کره است ، جایزه بهترین بازیگر زن را در "Max Movie Awards" و "Grand Bell Awards" به دست آورد.

او سپس در مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه فانتزی "افسانه دریای آبی" که از 16 نوامبر 2016 تا 25 ژانویه 2017 از SBS پخش می شد ، حضور داشت.

کارهای عمده

موفقیت بزرگ "My Sassy Girl" او را به سمت توجه بین المللی سوق داد تا ستاره خود را در سراسر آسیا جلب کند. این تلنگر نه تنها موقعیت او را به عنوان یک ستاره کره ای تقویت کرد بلکه او را در میان ستاره های برتر هالیو در بازار چینی زبان جلب کرد. این جایزه بهترین بازیگر زن او را در جوایز گراند بل 2002 و عنوان "اولین عشق ملت" را از آن خود کرد ، جدا از اینکه منجر به چندین پیشنهاد و پیشنهاد فیلم شده است.

زندگی شخصی و میراث

وی در 13 آوریل 2012 با بانکدار چوی جون هیوک ، نوه طراح مشهور هانبوک لی یونگ هی و پسر طراح مد لی جونگ وو ، در هتل شیلا در جانگچونگ دونگ ، مرکز سئول ازدواج کرد.

در تاریخ 10 فوریه 2016 ، این زوج از اولین فرزندشان ، پسری استقبال کردند و طبق اعلامیه آژانس وی "انبار فرهنگ" ، فرزند دوم او در ژانویه 2018 به دنیا می آید

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...