پروفایل ناب عکس های سام اصغری مدل خوشتیپ ایرانی

سام اصغری یک مربی ، مدل و بازیگر شخصی آمریکایی است. وی بیشتر به دلیل

رابطه با خواننده و آهنگساز مشهور آمریکایی ، بریتنی اسپیرز شناخته شده

است. سام در سال 2016 با بریتنی در صحنه های مجموعه موسیقی "Slumber Party"

آشنا شد. آنها 5 ماه بعد شروع به معاشرت کردند و از آن زمان با هم بودند

قبل از حضور در موزیک ویدئو بریتنی اسپیرز ، سام اصغری در ویدئو "کار از

خانه" پنجمین هارمونی دیده شده بود. او اولین فیلم خود را در سال 2018 با

فیلم "باور نکردنی !!!!!" استیون ال فاوست انجام داد. اصغری که آرزو دارد

یک بازیگر برجسته شود ، در حال حاضر با شرکت سرگرمی محبوب "Bac Talent"

امضا شده است. او همچنین در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند

اینستاگرام معروف است که هزاران دنبال کننده دارد.

سام اصغری یک مربی ، مدل و بازیگر شخصی آمریکایی است. وی بیشتر به دلیل رابطه با خواننده و آهنگساز مشهور آمریکایی ، بریتنی اسپیرز شناخته شده است. سام در سال 2016 با بریتنی در صحنه های مجموعه موسیقی "Slumber Party" آشنا شد. آنها 5 ماه بعد شروع به معاشرت کردند و از آن زمان با هم بودند قبل از حضور در موزیک ویدئو بریتنی اسپیرز ، سام اصغری در ویدئو "کار از خانه" پنجمین هارمونی دیده شده بود. او اولین فیلم خود را در سال 2018 با فیلم "باور نکردنی !!!!!" استیون ال فاوست انجام داد. اصغری که آرزو دارد یک بازیگر برجسته شود ، در حال حاضر با شرکت سرگرمی محبوب "Bac Talent" امضا شده است. او همچنین در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام معروف است که هزاران دنبال کننده دارد.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

دوران کودکی و زندگی اولیه

سام اصغری در 23 مارس 1994 در تهران ، ایران متولد شد. پدرش ، مایک ، هنگامی که اصغری فقط دو سال داشت به ایالات متحده رفت و به عنوان راننده کامیون یدک کش کار کرد. اصغری به همراه سه خواهر بزرگترش - مادی ، الی و فی در تهران بزرگ شدند. او به فوتبال علاقه مند شد و آرزو داشت که در رشته های اجرای قانون یا ورزش فعالیت کند. در سال 2006 ، اصغری به لس آنجلس رفت و با پدرش زندگی کرد. در سال اول دبیرستان ، به یک تیم فوتبال پیوست. اشتیاق او به این ورزش فرصتی را برای وی فراهم کرد تا در یک برنامه فوتبال در "دانشگاه نبراسکا-لینکلن" شرکت کند.

اصغری پس از تحصیل در دبیرستان ، به "کالج پیرس لس آنجلس" پیوست. اصغری هنگام تحصیل در رشته عدالت کیفری در "کالج پیرس" ، سه شغل مختلف را به عهده گرفت. او برای تأمین مخارج زندگی خود به عنوان دفتریار ، نمایندگی فروش و کلاهبردار کلوپ شبانه کار می کرد. حالا او به دلیل برنامه فشرده خود ، فوتبال را رها کرده بود. همچنین ، او شروع به خوردن غذای ناسالم به عنوان راهی برای تسکین استرس کرده بود.

سام اصغری در سن 19 سالگی تصمیم گرفت یک مربی شخصی شود. او دو شغل خود را ترک کرد و در "دوره تغذیه هوشمند" در "Gold's Gym" ثبت نام کرد. وی سپس در مورد تغذیه ، آناتومی و آموزش های شخصی آموخت. در عرض چند ماه ، اصغری کار خود را به عنوان یک مربی شخصی آغاز کرد.

ممکنه دوست داشته باشی

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حرفه

سام اصغری تا سال 2015 به عنوان یک مربی شخصی کار می کرد که متقاعد شد که توسط خواهرش فی که از ایران به ایالات متحده نقل مکان کرده بود ، مدل شود. او او را نزد یک طراح لباس مایکل کاستلو برد ، که یکی از دوستان نزدیک او بود. پس از اولین نمایش باند خود در "پالم اسپرینگز" ، اصغری سرانجام توسط "تویوتا" امضا شد تا در "Toyota Super Bowl Commercial" 2016 خود ظاهر شود. در همان سال ، او در فیلم کار "از خانه" پنجمین هارمونی نقش یک کارگر ساختمانی را بازی کرد. وی سپس فرصتی پیدا کرد تا در کنار بریتنی اسپیرز در موزیک ویدیوی 'Slumber Party' ظاهر شود. در سال 2018 ، او اولین فیلم بلند خود را از طریق "باور نکردنی !!!!!"

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

رابطه با بریتنی اسپیرز

سام اصغری با بریتنی اسپیرز در صحنه موسیقی کلیپ 'Slumber Party' ملاقات کرد. در پایان تیراندازی ، اصغری شماره تلفن خود را با این خواننده مشهور جهان به اشتراک گذاشته بود. پس از پنج ماه ، بریتنی تصمیم گرفت که به او زنگ بزند و آنها اندکی بعد شروع به ملاقات کردند. با این حال ، این زوج تصمیم گرفتند رابطه خود را تحت الشعاع قرار دهند تا سال 2017 که شروع به اشتراک گذاری تصاویر خود در اینستاگرام کردند. در ژوئن 2017 ، اصغری و بریتنی هنگام اجرای کنسرت در تایوان ، روی صحنه بوسه زدند. از آن زمان ، اصغری و بریتنی اغلب دیده می شوند. آنها حتی با هم تمرین می کنند و فیلم های کار خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

لیست های توصیه شده:

لیست های توصیه شده:

زندگی شخصی

سام اصغری هم اکنون در حال آماده سازی برای حرفه بازیگری در هالیوود است. او تمرینات حرکات رقص را با کمک دوست دختر خود ، بریتنی آغاز کرده است. او هزاران دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد که در آن عمدتا عکس هایی از بدن بریده بریده خود را ارسال می کند. سام اصغری یک وب سایت مخصوص به خود دارد که در آن لباس و لوازم جانبی زن و مرد را می فروشد

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...