پروفایل عکس های ناب و زیبای شادمانه آتشین مهر مدل جوان ایرانی

شادمانه آتشین مهر (شادمانه مهر) یک مدل 29 ساله ایرانی متولد تهران است.

قد و وزن به ترتیب 170 سانتی متر و 52 کیلوگرم (اندازه 34 باریک) هستند.

موهایش سیاه و چشمانش قهوه ای روشن است. وی لیسانس خود را در رشته معماری

دریافت کرد

شادمانه آتشین مهر (شادمانه مهر) یک مدل 29 ساله ایرانی متولد تهران است. قد و وزن به ترتیب 170 سانتی متر و 52 کیلوگرم (اندازه 34 باریک) هستند. موهایش سیاه و چشمانش قهوه ای روشن است. وی لیسانس خود را در رشته معماری دریافت کرد. سپس برای تحصیل در رشته طراحی لباس (کارشناسی ارشد) به ایتالیا رفت. او به طور آکادمیک مدلینگ را دنبال کرد ، اما به طراحی مد در مدل سازی کردی کمک کرد. حدود 4 سال است که در زمینه تجارت فعالیت می کند و به طور مستقل با ماسون های هنرمند ایرانی و ایتالیایی ، مارک ها و آرایش از آن استفاده می کند. خوشبختانه ، من می گویم که استاندارد سازی کار مدل سازی در ایران به عنوان خارج از ایران مشاهده نمی شود و برخی از حقوق مد نیز منوط به موارد زیر است. او برای کار خود از مدل های خارجی و عکس های الهام بخش اینترنتی برای کار خود استفاده می کند و به او کمک می کند تا از 101 ژست شروع کند.
وی درباره سخت افزار شغلی خود می گوید: "بعضی اوقات من از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر با کفش پاشنه بلند کار می کنم و 50 لباس مختلف عوض می شود." بعضی روزها دو شیفت کار کردم. گاهی اوقات یک ماه کار نمی کند. گاهی اوقات زندگی یک مدل بسیار پیچیده و سنگین را ایجاد می کند ، و حتی وقتی او ورزش می کند نیز برای آن نمی ماند ، اما به هر حال شما باید از پوست ، تغذیه و بدن خود مراقبت کنید. سعی کنید میزان مصرف آب را افزایش دهید و ویتامین های خوراکی را از رژیم غذایی خود حذف کنید. وی افزود: از آنجا كه به دلیل شغل خود آرایش زیادی می كنم ، مجبورم مرتب آب بنوشم تا از خشك شدن پوست جلوگیری كنم.
وی با خوشحالی به مخاطبان مجله Planning علاقه مند به مدل سازی گفت: "شغل ما مشکل دارد ، مردم از دور به کار ما نگاه می کنند و فکر می کنند کار ما گشودن و درآمدزایی است." این افکار تا حدودی درست است. اما شغل ما در ایران هیچ پشتیبانی و امنیت شغلی ندارد. ممکن است چندین سال خوب کار کنید. "اما ناگهان شغل خود را از دست می دهید."
به نظر او دنیای مدلینگ بازی خاص خود را دارد. وی گفت: "گاهی اوقات برای یک راهرو در آژانس استفاده می شود و چون زیر 155 سانتی متر است ، نمی توانید از آن با خود استفاده کنید." در حالی که به عنوان مثال ، یک مدل با قد 171 سانتی متر برای فندی کار می کند. "امیدوارم که ما در ایران به استانداردهای کلاس جهانی نزدیک شویم."

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...