متن تقدیرنامه از خانواده شهدا

متن تقدیرنامه از خانواده شهدا

بسمه تعالی

خانواده محترم شهید

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، به پاس صبر و استقامت، ایثار و از خودگذشتگی شما خانواده محترم شهید، این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد.

شهدای گرانقدر ما با نثار خون خود، امنیت و استقلال کشور را برای ما به ارمغان آوردند و شما خانواده های محترم نیز با تحمل سختی ها و مشکلات، راه شهدا را ادامه داده و نقش مهمی در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی ایفا می کنید.

امید است خداوند متعال به شما صبری جمیل و اجری جزیل عنایت فرماید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت

[نام سازمان یا نهاد تقدیر کننده]

[تاریخ]

[تصویر دست نوشته شهید]

[تصویر خانواده شهید]

این متن تقدیرنامه به صورت کلی و قابل استفاده برای تمامی خانواده های شهدا قابل تنظیم است. در این متن، بر صبر و استقامت، ایثار و از خودگذشتگی خانواده شهدا تأکید شده است. همچنین، نقش مهم خانواده شهدا در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

در صورتی که بخواهید متن تقدیرنامه را به صورت اختصاصی برای خانواده شهید خاصی تنظیم کنید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شهید و خانواده ایشان در متن بگنجانید. به عنوان مثال، می توانید به رشادت ها و دستاوردهای شهید اشاره کنید یا از خاطرات و ویژگی های اخلاقی ایشان بگویید. همچنین، می توانید از خانواده شهید بخواهید که در مورد تأثیر شهادت عزیزشان بر زندگی خود صحبت کنند.

در نهایت، در متن تقدیرنامه می توانید از خداوند متعال برای خانواده شهید طلب صبر و اجر کنید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...