انشا در مورد اگر نامرئی بودم

اگر نامرئی بودم

اگر نامرئی بودم، می توانستم به هر جایی که می خواستم بروم و هر کاری که می خواستم انجام دهم. می توانستم از کنجکاوی خود برای دیدن چیزهایی که دیگران هرگز نمی بینند استفاده کنم. می توانستم به مکان هایی که برای دیگران ممنوع است، بپردازم. می توانستم به مردمی که در درد هستند کمک کنم بدون اینکه دیده شوم.

اولین کاری که انجام می دادم این بود که به مکان های مخفی و ممنوعه می رفتم. می خواستم از پشت صحنه جهان ببینم. می خواستم به مکان هایی که برای مردم عادی غیرقابل دسترس است، مانند مناطق نظامی یا زندان ها، بپردازم. می خواستم ببینم که مردم عادی هرگز نمی بینند.

همچنین از نامرئی بودنم برای کمک به مردمی که در درد هستند استفاده می کردم. می توانستم به افرادی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند کمک کنم بدون اینکه دیده شوم. می توانستم از مردمی که در خطر هستند محافظت کنم بدون اینکه دیده شوم. می توانستم به مردمی که نیاز به کمک دارند کمک کنم بدون اینکه دیده شوم.

اما نامرئی بودن نیز چالش هایی را به همراه داشت. می دانستم که اگر دیده نشوم، نمی توانم با دیگران ارتباط برقرار کنم. نمی توانستم با دوستان و خانواده ام وقت بگذرانم. نمی توانستم به آنها بگویم که چه کسی هستم یا چه کاری انجام می دهم.

همچنین می دانستم که اگر نامرئی بودم، همیشه در خطر بودم. می توانستم به راحتی مورد ضرب و شتم یا کشته شدن قرار بگیرم بدون اینکه کسی متوجه شود. می توانستم به راحتی گم شوم یا به دام بیفتم.

با این حال، معتقدم که مزایای نامرئی بودن بیشتر از معایب آن است. اگر نامرئی بودم، می توانستم دنیا را از طریق جدیدی تجربه کنم و به مردمی که نیاز به کمک دارند کمک کنم.

در اینجا چند نمونه از کارهایی که می توانم انجام دهم اگر نامرئی بودم آورده شده است:

  • می توانستم از کنجکاوی خود برای دیدن چیزهایی که دیگران هرگز نمی بینند استفاده کنم.
  • می توانستم به مکان هایی که برای دیگران ممنوع است، بپردازم.
  • می توانستم به مردمی که در درد هستند کمک کنم بدون اینکه دیده شوم.
  • می توانستم از مردمی که در خطر هستند محافظت کنم بدون اینکه دیده شوم.
  • می توانستم به مردمی که نیاز به کمک دارند کمک کنم بدون اینکه دیده شوم.

من معتقدم که نامرئی بودن یک هدیه شگفت انگیز خواهد بود که به من امکان می دهد تا دنیا را از طریق جدیدی تجربه کنم و به دیگران کمک کنم.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...