بیوگرافی بازیگران سریال کره ای او زیبا بود


هوانگ جونگ ایوم در نقش لی می سوک

هوانگ جونگ ایوم در نقش لی می سوک
هوانگ جونگ ایوم در نقش لی می سوک

هوانگ جونگ ایوم در نقش لی می سوک در سریال کره ای او زیبا بود

هوانگ جونگ ایوم بازیگر کره جنوبی است. او در سال ۱۹۸۴ در سئول متولد شد و در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر و فیلم تحصیل کرد. او اولین بار در سال ۲۰۰۱ با بازی در سریال تلویزیونی «عروس سحر و جادو» به شهرت رسید. او در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «داستان عشق» نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم بوسان شد.

در سریال «او زیبا بود»، هوانگ جونگ ایوم نقش لی می سوک را بازی می کند. لی می سوک دختری زیبا است که از کودکی با آکنه دست و پنجه نرم می کند. او به دلیل ظاهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. او در نهایت به عنوان یک آرایشگر موفق موفق می شود.

پارک سئو جون در نقش چوی وون یونگ

پارک سئو جون در نقش چوی وون یونگ
پارک سئو جون در نقش چوی وون یونگ

پارک سئو جون در نقش چوی وون یونگ در سریال کره ای او زیبا بود

پارک سئو جون بازیگر کره جنوبی است. او در سال ۱۹۸۸ در سئول متولد شد و در دانشگاه ملی سئول در رشته مطالعات بین المللی تحصیل کرد. او اولین بار در سال ۲۰۰۹ با بازی در سریال تلویزیونی «سرنوشت» به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم «چشمانت را ببند» نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم بوسان شد.

در سریال «او زیبا بود»، پارک سئو جون نقش چوی وون یونگ را بازی می کند. چوی وون یونگ پسری ثروتمند و خوش تیپ است که از دوران کودکی با لی می سوک دوست است. او لی می سوک را برای شخصیت و قلب مهربانش دوست دارد.

چوی سی وان در نقش کانگ سو جونگ

choi siwon


چوی سی وان در نقش کانگ سو جونگ در سریال کره ای او زیبا بود

چوی سی وان بازیگر کره جنوبی است. او در سال ۱۹۸۴ در سئول متولد شد و در دانشگاه ملی سئول در رشته تئاتر و فیلم تحصیل کرد. او اولین بار در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال تلویزیونی «عشق در اولین نگاه» به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم «پسر آفتاب» نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم بوسان شد.

در سریال «او زیبا بود»، چوی سی وان نقش کانگ سو جونگ را بازی می کند. کانگ سو جونگ پسری ثروتمند و مغرور است که از دوران کودکی با چوی وون یونگ دوست است. او لی می سوک را برای ظاهرش دوست دارد.

گو جون هی در نقش هان سو هی

go joon-hee
go joon-hee


گو جون هی در نقش هان سو هی در سریال کره ای او زیبا بود

گو جون هی بازیگر کره جنوبی است. او در سال ۱۹۸۴ در سئول متولد شد و در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر و فیلم تحصیل کرد. او اولین بار در سال ۲۰۰۶ با بازی در سریال تلویزیونی «عشق در اولین نگاه» به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم «پسر آفتاب» نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم بوسان شد.

در سریال «او زیبا بود»، گو جون هی نقش هان سو هی را بازی می کند. هان سو هی دختری زیبا و با اعتماد به نفس است که از دوران کودکی با چوی وون یونگ دوست است. او چوی وون یونگ را دوست دارد و از اینکه او به لی می سوک علاقه مند است، حسادت می کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...