معرفی 10 بدنساز برتر در طول تاریخ مستر المپیا

مستر المپیا مسابقاتی است که هر ساله برگزار می شود و بهترین بدنسازان جهان در آن رقابت می کنند. این مسابقات از سال 1965 برگزار می شود و در طول این سال ها، بدنسازان بزرگ و با استعدادی در آن شرکت کرده اند.

در اینجا، 10 بدنساز برتر در طول تاریخ مستر المپیا معرفی شده اند:

1. آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر یکی از شناخته شده ترین بدنسازان جهان است. او 7 بار برنده مستر المپیا شد و رکورد بیشترین قهرمانی در این مسابقات را در اختیار دارد. شوارتزنگر همچنین بازیگر و سیاستمدار است.

2. لی هانی

لی هانی 8 بار برنده مستر المپیا شد و دومین بیشترین قهرمانی در این مسابقات را در اختیار دارد. هانی بدنی بزرگ و حجیم داشت و به "شاه" معروف بود.

3. رونی کلمن

رونی کلمن 8 بار برنده مستر المپیا شد و مشترکاً با لی هانی دومین بیشترین قهرمانی در این مسابقات را در اختیار دارد. کلمن بدنی بزرگ و عضلانی داشت و به "بابا بزرگ" معروف بود.

4. فیل هیث

فیل هیث 7 بار برنده مستر المپیا شد و سومین بیشترین قهرمانی در این مسابقات را در اختیار دارد. هیث بدنی بزرگ و متقارن داشت و به "هدیه" معروف بود.

5. سرجیو اولیوا

سرجیو اولیوا 3 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان محبوب تاریخ این مسابقات است. اولیوا بدنی زیبا و عضلانی داشت و به "اسطوره" معروف بود.

6. فرانک زین

فرانک زین 3 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان متقارن و خوش تراش تاریخ این مسابقات است. زین به "آقای تناسب اندام" معروف بود.

7. تام پلاتز

تام پلاتز 3 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان محبوب تاریخ این مسابقات است. پلاتز بدنی بزرگ و عضلانی داشت و به "آقای عضلات" معروف بود.

8. جی کاتلر

جی کاتلر 4 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان موفق تاریخ این مسابقات است. کاتلر بدنی بزرگ و عضلانی داشت و به "آقای کامل" معروف بود.

9. دکستر جکسون

دکستر جکسون 2 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان پرسابقه تاریخ این مسابقات است. جکسون بدنی بزرگ و عضلانی داشت و به "آقای تقارن" معروف بود.

10. فلکس ویلر

فلکس ویلر 4 بار برنده مستر المپیا شد و یکی از بدنسازان محبوب تاریخ این مسابقات است. ویلر بدنی زیبا و عضلانی داشت و به "آقای استایل" معروف بود.

البته، انتخاب 10 بدنساز برتر در طول تاریخ مستر المپیا کار آسانی نیست و نظرات مختلف در این مورد وجود دارد. با این حال، بدنسازانی که در این لیست معرفی شده اند، همگی از بدنسازان بزرگ و موفق تاریخ مستر المپیا هستند.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...