راه حل اسان وقتی اینترنت دانلود منیجر ارور میده

وقتی می‌خواهم هر فایلی را با IDM دانلود کنم، فقط سعی می‌کند به اینترنت متصل شود و نمی‌تواند شروع به دانلود کند یا پیامی نشان می‌دهد که اتصال رد شده است.

زیر را ببینید:

  • IDM در شروع دانلود پیغام خطای «نمی توان این فایل را دانلود کرد» را نشان می دهد:
  • IDM در شروع دانلود پیغام خطای «مجوز رد شد» را نشان می دهد:
  • اجازه فایروال پیام رد شد
  • IDM در شروع دانلود پیغام خطای "اتصال رد شد" را نشان می دهد:
  • Windows هنگام راه‌اندازی IDM پیام خطای زیر را نشان می‌دهد، یا IDM راه‌اندازی می‌شود، اما IDM پیام «خطا در اتصال» را در شروع دانلود نشان می‌دهد.
  • پیام "ویندوز نمی تواند به دستگاه، مسیر یا فایل مشخص شده دسترسی پیدا کند".
  • در شروع دانلود، فرآیند IDM از بین می رود و پنجره IDM بسته می شود.

دلیل 1: در تنظیمات IDM سرور پروکسی/جوراب   تنظیم شده است که دیگر کار نمی کند یا مشکلات دیگری دارد.

راه حل: گفتگوی IDM "Options→ Proxy / Socks"   را باز کنید ( فلش 1 روی تصویر) و گزینه "No proxy/socks" را انتخاب کنید ( فلش 2 روی تصویر).

دلیل 2: IDM مجاز به دانلود یا اجرا در تنظیمات فایروال نیست . بسیاری از فایروال ها اندازه فایل اجرایی برنامه را که سعی در دسترسی به اینترنت دارند بررسی می کنند . دلیل آن این است که یک ویروس می تواند فایل را با فایل خود جایگزین کند و به اینترنت دسترسی پیدا کند . احتمالاً زمانی که IDM را به روز کردید، اندازه فایل اجرایی آن تغییر کرد و فایروال شما دسترسی به اینترنت را برای IDM مسدود کرد. اگر فایروال نصب کرده‌اید، لطفاً بررسی کنید که فایل IDman.exe دارای حقوق دسترسی مناسب باشد . در برخی موارد مشتریان ما گزارش دادند که آنها همچنین باید حقوق دسترسی یکسانی را برای فایل Uninstall.exe از پوشه ریشه IDM تنظیم کنند.

راه حل: تنظیمات نادرست فایروال را تغییر دهید . لطفاً دستورالعمل نرم افزار امنیت اینترنت (FireWall) خود را در زیر انتخاب کنید:

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...