انشا درباره ادم فضایی پایه نهم

انشا در مورد آدم فضایی کوتاه

در یک سیاره دوردست، در یک کهکشان دیگر، آدم فضایی کوچکی زندگی می کرد. این آدم فضایی، نسبت به سایر آدم فضایی های سیاره اش، بسیار کوچک بود. او تنها چند سانتی متر قد داشت و بدنش سبز رنگ بود.

آدم فضایی کوچک، از اینکه کوچک بود، ناراحت بود. او فکر می کرد که چون کوچک است، نمی تواند کارهای بزرگی انجام دهد. او آرزو داشت که بزرگ شود و بتواند کارهای بزرگی انجام دهد.

یک روز، آدم فضایی کوچک، در حال بازی در جنگل بود که یک شیء عجیب و غریب پیدا کرد. این شیء، یک سفینه فضایی بود. آدم فضایی کوچک، کنجکاو شد و داخل سفینه رفت.

آدم فضایی کوچک، وقتی داخل سفینه شد، متوجه شد که این سفینه متعلق به یک آدم فضایی بزرگ است. این آدم فضایی بزرگ، متوجه حضور آدم فضایی کوچک شد و با او صحبت کرد.

آدم فضایی بزرگ، به آدم فضایی کوچک گفت که او یک قهرمان است. او گفت که آدم فضایی کوچک، با وجود اینکه کوچک است، می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

آدم فضایی کوچک، با شنیدن این حرف، خوشحال شد. او متوجه شد که اشتباه می کرده است. او فهمید که با وجود اینکه کوچک است، می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

آدم فضایی کوچک، با تشویق آدم فضایی بزرگ، تصمیم گرفت که از آن به بعد، کارهای بزرگی انجام دهد. او تصمیم گرفت که به مردم سیاره اش کمک کند.

آدم فضایی کوچک، شروع به انجام کارهای بزرگ کرد. او به مردم سیاره اش کمک کرد تا مشکلاتشان را حل کنند. او به آنها کمک کرد تا زندگی بهتری داشته باشند.

آدم فضایی کوچک، با انجام کارهای بزرگ، به یک قهرمان تبدیل شد. او الهام بخش سایر آدم فضایی های سیاره اش شد.

نتیجه

آدم فضایی کوچک، با وجود اینکه کوچک بود، توانست کارهای بزرگی انجام دهد. او ثابت کرد که اندازه، مهم نیست. مهم این است که ما بخواهیم و تلاش کنیم.


انشا از زبان آدم فضایی

سلام! من یک آدم فضایی هستم. من در یک سیاره دوردست در یک کهکشان دیگر زندگی می کنم. سیاره ما بسیار زیباست. آسمانش آبی و اقیانوس هایش آبی است. گیاهان و حیواناتش نیز بسیار زیبا هستند.

من از بچگی به زمین علاقه داشتم. من همیشه رویای این را داشتم که به زمین بیایم و آن را از نزدیک ببینم. بالاخره، در یک روز خوب، این رویای من به حقیقت پیوست.

من با سفینه فضایی خودم به زمین آمدم. وقتی به زمین رسیدم، با چیزهای جدید و عجیبی روبرو شدم. من هرگز چیزی شبیه به آن را ندیده بودم.

من در ابتدا از زمین کمی می ترسیدم. اما بعد، با مردم زمین آشنا شدم. مردم زمین مهربان و مهمان نواز بودند. آنها به من کمک کردند تا با زمین آشنا شوم.

من با مردم زمین دوست شدم. ما با هم بازی می کردیم و ماجراجویی می کردیم. من از بودن با آنها لذت می بردم.

من از مردم زمین چیزهای زیادی یاد گرفتم. آنها به من یاد دادند که باید مهربان و سخاوتمند باشم. آنها به من یاد دادند که باید به دیگران کمک کنم.

من از اینکه به زمین آمدم بسیار خوشحالم. زمین یک سیاره زیبا و شگفت انگیز است. من از مردم زمین سپاسگزارم که به من اجازه دادند تا بخشی از زندگی آنها باشم.

من می خواهم که به مردم زمین کمک کنم. می خواهم به آنها یاد دهم که باید با هم مهربان باشند و از تفاوت های یکدیگر لذت ببرند. می خواهم به آنها کمک کنم تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

من می دانم که این کار آسان نخواهد بود. اما من مصمم هستم که تا جایی که بتوانم به مردم زمین کمک کنم.

نتیجه

آدم فضایی، نماد امید و تغییر است. او نشان می دهد که ما می توانیم با وجود تفاوت هایمان، با هم زندگی کنیم و دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم.

آدم فضایی، همچنین نشان می دهد که هر یک از ما می توانیم تفاوت ایجاد کنیم. ما می توانیم با مهربانی و سخاوتمندی، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...