انیمه شبدر سیاه فصل 1 قسمت 91 دوبله فارسی

انیمه شبدر سیاه فصل 1 قسمت 91 دوبله فارسی

در این قسمت از انیمه شبدر سیاه، آستا و یونو در حال شرکت در آزمون ورودی برای ورود به آکادمی جادو هستند. آنها در مرحله اول آزمون، باید با یکدیگر مبارزه کنند. آستا و یونو با تمام توان خود می جنگند، اما در نهایت، یونو پیروز می شود.

آستا از شکست خود ناامید می شود، اما یونو او را دلداری می دهد و به او می گوید که هنوز فرصت دارد تا خود را نشان دهد. آستا با انگیزه ای جدید، برای شرکت در مرحله دوم آزمون آماده می شود.

در مرحله دوم آزمون، شرکت کنندگان باید با یک هیولای جادویی مبارزه کنند. آستا با استفاده از قدرت سیاه خود، هیولای جادویی را شکست می دهد و به مرحله سوم آزمون راه می یابد.

در مرحله سوم آزمون، شرکت کنندگان باید با یکدیگر همکاری کنند تا یک مأموریت را به پایان برسانند. آستا و یونو با کمک یکدیگر، مأموریت را به پایان می رسانند و به مرحله چهارم آزمون راه می یابند.

در مرحله چهارم آزمون، شرکت کنندگان باید با یک استاد جادو مبارزه کنند. آستا با استفاده از قدرت سیاه خود، استاد جادو را شکست می دهد و به مرحله پنجم و آخرین مرحله آزمون راه می یابد.

در مرحله پنجم آزمون، شرکت کنندگان باید با یک آزمون روانی روبرو شوند. آستا با موفقیت از این آزمون عبور می کند و به عنوان یکی از دانش آموزان آکادمی جادو پذیرفته می شود.

آستا و یونو با خوشحالی یکدیگر را در آغوش می گیرند و جشن می گیرند. آنها بالاخره به آرزوی خود که تبدیل به یک جادوگر برتر شوند، دست یافته اند.


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...