بیوگرافی و تصاویر محمود خاضعین



بیوگرافی و تصاویر محمود خاضعین

می‌خواهید بدانید که حاج محمود خاضعین کیست؟ این روزها نام او در فضای مجازی به ترند تبدیل شده است. علت این مسئله، اعلام وزارت دادگستری آمریکا بوده که ۴ ایرانی قصد ربودن مسیح علینژاد در نیویورک را داشتند و پلیس اف بی آی نقشه آنها را ناموفق کرده است.

محمود خاضعین کیست ویکی پدیا

اسامی اعلام شده توسط وزارت دادگستری آمریکا شامل علیرضا شاهواروقی فراهانی، کیا صادقی، امید نوری و محمود خاضعین بوده که بر اساس گزارش پلیس اف بی آی، قصد داشتند مسیح علینژاد را از منزلش ربوده و با قایق‌های تندرو به ونزوئلا منتقل کنند و سپس به ایران برسانند. نام محمود خاضعین نیز در میان این اسامی ذکر شده است. او یک شخصیت شناخته شده در حوزه ورزشی و هنری است که تصاویرش بر روی رسانه‌های مختلف دیده می‌شود.

محمود خاضعین و مهران مدیری

تصاویر محمود خاضعین با مهران مدیری، محمدرضا شریفی نیا، علی پروین و محمد حسن انصاری فرد باعث شده است که کنجکاوی های بیشتری درباره او به وجود آید. بر اساس گزارش پلیس آمریکا، محمود خاضعین متولد ۱۳۶۱ است. او یک شخصیت شناخته شده در حوزه ورزشی و هنری است که تصاویرش در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود.

محمود خاضعین حمید استیلی

به گفته شایعات، حاج محمود خاضعین به دلیل ارتباطاتی که با صدا و سیما و تهیه کنندگان دارد، با بسیاری از کارگردانان هم در ارتباط است و به همین دلیل او با مهران مدیری همکاری می‌کند و عکسی را با او در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

عکس محمود خاضعین

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، درباره ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا اظهار داشته که این ادعاها جدید دولت آمریکا هستند و دشمنی آنها با ایران را پوشش نمی‌دهند. او همچنین بی‌پایه و مثه این ادعاها را توصیف کرده و بی ارزش بودن پاسخگویی به آنها را بیان کرده است. سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین افزوده است که این اولین بار نیست که آمریکا برای ایران سناریوهای هالیوودی درست می‌کند و هدفشان احیای مهره‌های سوخته و بی ارزشی است مانند مسیح علینژاد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...