بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر دیو و ماه پیشونی

بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر دیو و ماه پیشونی

ستایش موسوی
ستایش موسوی، با حضور در کلاس های بازیگری حمیدرضا آذرنگ و سیامک صفری بازیگری را آموزش دید و اولین کار او در نمایش خانگی، سریال دیو و ماه پیشونی بود. اخیرا با بیشتر دیده شدن این بازیگر، شایعاتی در مورد ازداوج و شوهر ستایش موسوی منتشر شده است که هیچ یک توسط خود این بازیگر تایید نشده‌اند و اینطور که پیداست، بازیگر سریال دیو و ماه پیشونی مجرد می‌باشد.
ستایش موسوی
ستایش موسوی در چند اثر سینمایی حضور داشته است. یکی از این فیلم‌ها، فیلم سینمایی زنبور کارگر است که در آن همراه با بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و ... بازی کرده و نقشی را ایفا کرده است.
ستایش موسوی
ستایش موسوی در فیلم سینمایی هستی به کارگردانی روح الله حسینیف حضور داشت. این فیلم به روایت زندگی دختری از طبقه مرفه می‌پردازد که پس از قبولی در رشته پزشکی و ورود به دانشگاه، با مسائلی روبرو شده و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.ستایش موسوی، بازیگر نقش شهبانو در سریال دیو و ماه پیشونی، در فیلم پشت دیوار سکوت به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی حضور داشت. این فیلم در سال ۱۳۹۵ تولید شده است.
ستایش موسوی
ستایش موسوی در اولین حضورش در نمایش خانگی، در سریال دیو و ماه پیشونی بازی کرد. این سریال به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری تولید شد. در این سریال، ستایش موسوی با بازیگرانی همچون علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی و نیلوفر شهیدی همراه بود.


درست است که عکسی از ستایش موسوی در پشت صحنه سریال عاشقانه در کنار ساره بیات منتشر شده است، اما این عکس مربوط به حضور او در کنار بازیگران این سریال در یک جشنواره فیلم بوده است و ستایش موسوی در سریال عاشقانه حضور نداشته است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...