بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سقوط

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سقوط

الناز ملک، بازیگری است که در سریال سقوط نقش آیسان را بازی می‌کند و قبل از این در سریال آنتن نیز به عنوان بازیگر کوتاهی نقش داشته است. سریال سقوط که به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در حال پخش است، در مورد مهاجرت پر سر و صدای یکی از بازیگرانش، حمید فرخ نژاد است. بازیگر اصلی این سریال، نقش خود را به الناز ملک سپرده است که بازیگری تازه کار و شناخته نشده است.

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سقوط

درباره سریال سقوط

سقوط مینی سریالی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که از اواخر بهار ۱۴۰۱ در شهرستان سقز در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت. در زمان تولید آن هیچ خبر و عکسی منتشر نشد و پس از مهاجرت خبرساز حمید فرخ نژاد بود که برای اولین بار نام این سریال در خبر‌ها مطرح شد. فرخ نژاد در این سریال نقش یک مامور امنیتی را برعهده داشته است.

نقش‌های اصلی سریال، دختری تُرک به نام آیسان و پسری کُرد به نام ژاکان، بر عهده‌ی الناز ملک و سجاد بابایی قرار گرفته است.

عباس جمشیدی فر و وحید آقاپور از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سجاد پهلوان زاده، کارگردان سقوط، از تدوینگر‌های باسابقه‌ی سینما و تلویزیون در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود سوژه‌ای امنیتی را در بستر یک داستان عاشقانه‌ی کُردی روایت کرده است. این سریال درباره‌ی نقش جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش در عراق است و گفته می‌شود با حمایت نهاد‌های امنیتی کشور ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده است که «آیسان و ژاکان برای شروع زندگی مشترکشان در روزهای سختی راهی ماه عسل می‌شوند و در این سفر، جانی دوباره برای آن‌ها زنده می‌شود. آن‌ها سعی می‌کنند درخت عشقشان را آبیاری کنند اما پایان این سفر تاریکی را به دنبال دارد. »

سجاد پهلوان‌زاده، کارگردان سریال سقوط، پیش از این در بسیاری از آثار قبلی محمدحسین مهدویان، کارگردان مشهور و جوان سینمای ایران، به عنوان تدوین‌گر همکاری کرده است و در این سریال نیز مهدویان به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سقوط
بیوگرافی بازیگر نقش آیسان در سقوط

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...