برونا مارکزین نامزد نیمار

برونا مارکزین نامزد نیمار

برونا مارکزین نامزد نیمار

برونا مارکزین نامزد نیمار

برونا مارکزین نامزد نیمار

برونا رئیس مایا (به انگلیسی: Bruna Reis Maia) که با نام حرفه‌ای برونا مارکزینه شناخته می‌شود، یک هنرپیشه اهل برزیل است. او در سال 2000 به عنوان یکی از مصاحبه کنندگان کودکان در برنامه کودک Gente Inocente در تلویزیون شروع به کار کرد. او قبلاً بخشی از بازیگران چندین تله رمان، از جمله Mulheres Apaixonadas، آمریکا، Salve Jorge، I Love Paraisópolis و Deus Salve o Rei بوده است.

مارکزین در طول زندگی حرفه ای خود جایزه Troféu Imprensa، Contigo را دریافت کرده است! 2004، جایزه جوان برزیلی، در میان بسیاری دیگر. او باید نقش جنی را در فیلم آینده DC Extended Universe یعنی Blue Beetle بازی کند.

برونا کار تلویزیونی خود را در سال 2000 به عنوان یکی از مصاحبه کنندگان کودکان در برنامه کودک Gente Inocente آغاز کرد. در آن زمان توسط مارسیو گارسیا ارائه شد. با این حال، اولین کار او به عنوان بازیگر در تبلیغاتی برای پلیس نظامی سائوپائولو بود که در مورد خودکشی و پیشگیری از خودکشی صحبت می کرد، زمانی که برونا هنوز تنها پنج سال داشت. این مطالب به دست مانوئل کارلوس و ریکاردو وادینگتون رسید که بعداً او را برای اجرای یک سریال تلویزیونی دعوت کردند. اولین حضور او در تله‌نوولاها در سال 2003 در فیلم Mulheres Apaixonadas توسط مانوئل کارلوس انجام شد، جایی که برونا به خاطر بازی در شخصیت Salite در سطح ملی شناخته شد. در همان سال او در فیلم Xuxa Abracadabra به عنوان شخصیت ماریا شرکت کرد.

در سال 2008، او به درجه یک بازیگر نوجوان ارتقا یافت و به اولین قهرمان خود، مبارز هنرهای رزمی فلور دلیس در Negócio da China جان داد. در سال 2010، او در تله نوول Araguaia به عنوان یتیم Terezinha شرکت کرد. در سال 2011، او به گروه بازیگران Quero Beijo ملحق شد و در نقش بلزینیا، یک ملکه زیبایی، نقش اصلی را بازی کرد.

در ژانویه 2020، او پس از 17 سال قرارداد خود را با TV Globo تمدید نکرد ، زیرا این ایستگاه در حال اتخاذ مدل جدیدی از قرارداد با کار بود و تنها چند نام را در بین بازیگران ثابت نگه داشت، که بیشتر آنها کهنه کار بودند. علاوه بر این، او در سریال Conquest که توسط کیانو ریوز برای نتفلیکس تهیه شده بود حضور داشت. در ماه سپتامبر، او MTV Miaw را به همراه دوستش Manu Gavassi ارائه کرد و مدت کوتاهی پس از آن، یک کانال YouTube را برای به اشتراک گذاشتن پشت صحنه پروژه های خود اعلام کرد.

در 23 نوامبر 2020، Marquezine توسط نتفلیکس به عنوان استخدام جدید سرویس پخش معرفی شد. هفته بعد، کمپانی اعلام کرد که این بازیگر نقش شخصیت لیزا در سریال Maldives در کنار هنرمندانی مانند Manu Gasi، Sheron Menezzes، Klebber Toledo و غیره بازی خواهد کرد.

نام تولد او برونا رئیس مایا است که نام خانوادگی مارکزینه را به عنوان ادای احترام به مادربزرگش برگزیده است. این هنرمند در Duque de Caxias در Baixada Fluminense متولد شد، جایی که تا سن 13 سالگی در آنجا زندگی کرد، تا زمانی که با خانواده خود به Barra da Tijuca، ریودوژانیرو نقل مکان کرد. در سال 2019، این بازیگر یک عمارت، همچنین در Barra da Tijuca خریداری کرد.

در فوریه 2013، او به طور علنی رابطه خود را با نیمار بازیکن فوتبال آغاز کرد، آنها تقریباً 5 سال با هم رابطه خود را حفظ کردند، اما در پایان سال 2018 به طور قطعی پایان یافت. از بین نوامبر 2014 و مدل مارلون تیکسرا رابطه کوتاهی داشت. می 2015.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...