فریدون محرابی بازیگر نقش عروج در اتش در گلستان

فریدون محرابی در ۱ فروردین ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. بازیگر تئاتر است فیلم و تلویزیون گوینده رادیو، بدلکار و کارگردان نمایش وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه اسلامی اسد است. شعبه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه سیلپا کورن.

وی در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشکده سینما و تئاتر فعالیت می کند و عضو ثابت هیات داوران جشنواره رادیو و تئاتر بوده است.

 فریدون محرابی با دو بازیگر زن ایرانی اسماعیل محرابی و آشا محرابی نسبتی ندارد و فقط یک شباهت خانوادگی است. در برخی رسانه ها ادعا شده بود که فریدون محرابی برادر کوچکتر آشا محرابی است اما این خبر صحت ندارد و نام پدرش حسین است در حالی که اسماعیل محرابی پدر آشا محرابی بازیگر پیشکسوت است. فریدون محرابی در خرداد ۱۳۹۳ پدر محترم خود را از دست داد

هابانگین اسماعیل محرابی از شام قاچاقچی متنفر بود چون فرید محرابی

ازدواج و همسر فریدون محرابی کیست؟

فریدون محرابی به تازگی ازدواج کرده و با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: تپه بیستون من! تو شعر نابی... کاری ندارم! من زندگی می کنم او نوشت: برای همه آرزوی خوشبختی و شادی، دعای خیر و برکت پشت سر پدر و مادر و سرپناهی برای همه ما، عشق و رحمت خداوند برای زندگیمان دارم.

آقای محرابی یکی از موفق ترین بازیگران، کارگردانان و مجریان رادیو است که عمده فعالیتش کارگردانی رادیو است و از مشهورترین کارگردانان رادیو به شمار می رود. محرابی از پدرش حسین محرابی و مرحوم حمید ترکیان به عنوان اولین و مهمترین معلم بازیگری خود نام برد.

او در سریال‌هایی مانند مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، جایی که شما با سرعت زیاد هستید، آشپزی در خانه‌ای بدون پرندگان کار کرد. او در سال 1393 در فیلم سینمایی «سیانور» در جشنواره فیلم فجر حضور یافت. نه 17 سهیلا در حال بازی است.

زندگی شخصی فریدون محرابی بازیگر و مجری رادیو

محرابی از دوران دانشجویی فعالیت خود را در برنامه های رادیویی آغاز کرد و اکنون سال هاست که یکی از پرکارترین مجریان برنامه های رادیویی است. او سابقه کارگردانی نمایش های بزرگ رادیویی مانند «شاه لیر»، «ربکا»، «طبل حلبی» و ... را دارد.

فریدون محرابی با اجرای اولین برنامه های رادیویی خود توانست جوایز و افتخارات بسیاری را در جشنواره های بین المللی و داخلی کسب کند. خسرو فرخزادی، محسن نشری، صدرالدین شجره، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، زنده احمد آقالو و ژاله علو از اساتید او در رشته رادیو بودند. 




بیوگرافی سو بورجو یازقی و همسرش

بیوگرافی Caner Topçu جانر توپچو

بیوگرافی ییلدیز در ستاره شمالی

بیوگرافی سالومه سیدنیا 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...