استایل پاییزی مریم سلطانی + بیوگرافی

نام و نام خانوادگی: مریم سلطانی.

تاریخ تولد:6 بهمن 1353

محل تولد: تهران

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل مجرد

 

 

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. او تحصیلات مدیریتی دارد. او بازیگری را با حضور در کلاس های حمید ستارگان آغاز کرد و برای بازی در فیلم انتظار معرفی شد.

سپس با بازی در سریال کلانتر فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. او در پرمخاطب ترین سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی ایفای نقش کرد و بیشتر در بین مخاطبان شناخته شد.

اکنون او چندین سال است که از دنیای بازیگری دور بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه شعبه افتتاح کرده است.

آغاز کار خلاقانه مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی عکس های مریم سلطانی عکس های مریم سلطانی

فعالیت هنری مریم سلطانی از سال ۱۳۵۸ آغاز شد.

مریم سلطانی بازیگری را با حضور در کلاس بازیگری استاد حمید تزریقیان آغاز کرد. بلافاصله در سال ۱۳۷۹ بازی در اولین فیلم را آغاز کرد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

در سال 1382 به عنوان بازیگر سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها در «جوان امروز» (2013)، سریال «سه آوریل»، ماهره به عنوان سریال زنانه و ... بازی کرد. به کار روی سریال ها و سریال هایی مانند ادامه دهید

در سال 1993 در سریال «دولت مخفی» بازی کرد و سپس حدود شش سال از تلویزیون بازنشسته شد. او از سال 1378 بار دیگر فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و این بار در سریال "به خانم" در نقش ماهر بازی کرد. جلوی دوربین ظاهر می شود. سریال باخانمان هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

 

 

او پس از وقفه ای از بازیگری، چندین سال است که سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه شعبه شده است. جالب اینجاست که او با وجود آرایشگری و مدیر چنین سالنی، خود معتقد به سادگی است و از آرایش و چهره مدل های با آرایش عجیب خوشش نمی آید.

با اینکه از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلات خاص خودش را دارد اما فایده بازیگری این است که شب ها استراحت می کند و مجبور نیست برای پروژه ها به شهر برود.

سالن او در یکی از مناطق شیک تهران واقع شده است و بازیگران زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار از سالن آو دیدن کردند. هیچ حس بیگانگی با دنیای مدلینگ و حس خانه وجود ندارد.



بیوگرافی و عکسهای ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر

پروفایل عکس های ناب فروغ مدل جوان ایرانی

پروفایل عکس های ناب نگار شیرازی مدل جوان ایرانی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...