نقش عبدالمطلب در محمد رسول الله

امیرشهاب رضویان مجری برنامه چهار تنگدی شبکه چهار پنجشنبه شب اعلام کرد که دیگر مجری این برنامه با حضور میهمانان شهاب حسینی و علیرضا شجاع نوری نخواهد بود. چهار برای تجزیه و تحلیل وضعیت بازی. از هفته آینده شجاع نوری به جای او این برنامه را هدایت می کند.
رضویان که 2 ماه مدیریت این برنامه را بر عهده داشت، دلیل تصمیم خود را برای فیلمبرداری فیلم جدیدش اعلام کرد.
شجاع نوری در سال 1334 در شیراز به دنیا آمد، زیست شناسی در دانشگاه شهید بهشتی، نمایشنامه در دانشگاه UDC و ادبیات ایتالیایی در دانشگاه تهران تحصیل کرد. او فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم «بی بی چله چله» به کارگردانی کیومارت پوراحمد آغاز کرد. مدیریت بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی (1362-1374)، مدیریت جشنواره بین المللی فیلم سیما (1379-1374)، مدیریت جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به مدت هفت سال از دیگر فعالیت های وی است.
شجاع نوری فیلم های ایرانی زیادی را نیز کارگردانی کرده و در برخی از آنها بازی کرده است. از مهم ترین تعابیر او می توان به حضور در دو فیلم تاریخی روز قیامت و محمد رسول الله (ص) اشاره کرد.
برنامه نقد و بررسی چهار سینما ایران ساعت 23:00 پنجشنبه به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش شد و در مدت کوتاهی که از تلویزیون پخش شد توانست تا حدودی رضایت اهالی سینما و سینما را جلب کند. . مراسم دیروز خسرو دهقان منتقد سینما میزبان فیلم «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینما بود. از هفته آینده منتظر نقد چهار با مجری جدیدش علیرضا شجاع نوری هستیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...