بیوگرافی کامل سلنا گومز

نام واقعی: سلنا ماری گومز

نام مستعار: سلنا گومز

متولد: 22 ژوئیه 1992 در گرند پریری، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

حرفه: خواننده، بازیگر، تهیه کننده اجرایی، طراح مد، صداپیشه

سالهای فعالیت: 2002 تا به امروز

Musiqi Janrı: پاپ، رقص پاپ، الکترو پاپ

سلنا ماری گومز متولد 22 ژوئیه 1991، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی آمریکایی است. قد سلنا گومز 165 سانتی متر و وزن او 59 کیلوگرم است.

مادر سلنا گومز، دختر خوانده یک خانواده، ایتالیایی تبار و پدرش مکزیکی تبار است. وقتی سلنا 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او با مادرش بزرگ شد. سلنا گومز اصالتا ایتالیایی و مکزیکی است.

بیوگرافی سلنا گومز، سلنا گومز کیست؟

سلنا گومز با مادر و خواهر ناتنی اش

در سال 2006، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با مردی به نام برایان تیفی ازدواج کرد که منجر به تولد خواهر سلنا، گریسی الیوت در 12 ژوئن 2013 شد.

سلنا گومز اولین بار در سن 7 سالگی در نقش جایانا در بارنی و دوستان ظاهر شد. سلنا گومز بیشتر برای بازی در نقش الکس روسو در سریال کمدی شبکه دیزنی جادوگران محله ویورلی (2007-2012) شناخته می شود. اولین نقش بازیگری سلنا گومز در فیلم Spy Kids 3: The Lost Game بود.

سلنا گومز بارها در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفت. او درباره این زمان گفت: در دبستان یک روز در میان مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم. بدیهی است که برخی می خواهند شما را تحقیر کنند و پایین بیاورند. - اما در نهایت از راه های دیگری شما را تقویت می کنند. او بعداً اضافه کرد: "من هیچ وقت در مدرسه بچه محبوبی نبودم و فقط 2 دوست داشتم. دوران مدرسه مانند یک دوران ناخوشایند و وحشتناک در زندگی شماست! من هرگز به مدرسه اعتماد نکردم!" در ماه می 2010، سلنا گومز مدرک خود را از طریق مدرسه در خانه به پایان رساند.

بیوگرافی سلنا گومز، سلنا گومز کیست؟

عکس های جدید سلنا گومز

سلنا گومز در سن 16 سالگی با هالیوود رکوردز که قبلا با مایلی سایرس و دمی لواتو کار کرده بود قرارداد امضا کرد. او اولین تک آهنگ خود را با نام همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست برای مجموعه جادوگران ناحیه ویورلی منتشر کرد.

سلنا گومز آهنگ Corolla de Ville را برای آلبوم Disney Mania 6 اجرا کرد که شامل اجرای آهنگ های کلاسیک دیزنی بود. بلافاصله پس از آن، او آهنگ "Fly to Your Heart" را برای موسیقی متن انیمیشن Tinker Bell خواند. سلنا گومز به عنوان خواننده مهمان با گروه "The Ugliest Kids Forever" در تک آهنگ "Wo Ah (Me vs. Everyone)" که اولین آهنگ رسمی او محسوب می شود، همکاری کرد.

بیوگرافی سلنا گومز سلنا گومز کیست؟

بیوگرافی سلنا گومز

بدی سلنا گومز:

سلنا گومز از سال 2013 با لوپوس و عوارض جسمی و روحی آن مبارزه می کند. به همین دلیل در سال 2013 تور آلبوم Dancing with the Stars را لغو کرد و در سال 2015 بیماری خود را رسما تایید کرد.

سلنا گومز در 14 سپتامبر 2017 اعلام کرد که به دلیل عوارض ناشی از این بیماری و برای بهبود سلامت عمومی خود تحت پیوند کلیه قرار گرفته است. فرانسیا رایسا بازیگر آمریکایی که دوست اوست کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.

سلنا گومز فرانسیا را نجات داد. به طور معمول، پزشکان تخمین می زدند که یافتن اهدا کننده مناسب بین 7 تا 10 سال طول می کشد، اما بهترین دوست و هم اتاقی سلنا در آن زمان شرایط لازم برای پیوند را داشت. سلنا آن را "عجیب و شگفت انگیز" نامید. .

بسته بندی کیف سلنا گومز سلنا گومز کیست؟

سلنا گومز خواننده آمریکایی است

خط مد و لباس سلنا گومز:

در اکتبر 2009، سلنا برنامه های خود را برای راه اندازی خط مد و لباس خود، Dream Loud اعلام کرد. ما این خط تولید را در پاییز 2010 راه اندازی کردیم. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن، و همچنین روسری و کلاه است که همه از مواد بازیافتی یا مواد ارگانیک ساخته شده اند.

سلنا این خط را با الهام از سبک شخصی او "زیبا، زنانه و غیرعادی" توصیف کرد. سلنا گومز بعداً گفت: "با خط خود می‌خواهم به مشتریانم این فرصت را بدهم تا با سبک مورد علاقه‌شان مطابقت داشته باشند." من لباس‌هایی را دوست دارم که راحت، سازگار با محیط‌زیست و محیط‌زیست باشند برایم بسیار مهم هستند. هر برند لباس هم جمله ای دارد که برای من بسیار الهام بخش است و سعی می کنم پیام خوبی را به دیگران برسانم.

سلنا با تونی ملیو و ساندرا کامپوس (که هر دو در خانه مد به همین نام کار می کردند) همکاری کرده است. سلنا گومز درباره این همکاری گفت: زمانی که با تونی و ساندرا آشنا شدم از ابتدا با آنها احساس راحتی کردم و اکنون آنها مانند خانواده من هستند و در 30 آگوست 2013 سلنا مجموعه پاییزی "Dream High" را معرفی کرد.

عطرهای واقعی سلنا گومز:

سلنا گومز اولین عطر خود به نام سلنا را روانه بازار کرد که آن را دنج و رمانتیک توصیف می کند.

بیوگرافی سلنا گومز، سلنا گومز کیست؟

سلنا گومز با مادرش

بیشتر بخوانید: تصاویر دکوراسیون منزل سلنا

اعتبارات و جوایز سلنا گومز:

در 7 آوریل 2013، سلنا گومز آهنگی به نام بیا و بگیر آن را در خارج از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه اجرا کرد. این اولین باری بود که یکی از آهنگ های او در بین 10 آهنگ برتر بیلبورد هات 100 قرار گرفت و توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا گواهی طلا گرفت. دومین تک آهنگ او به نام Slow Down در ژوئن 2013 منتشر شد. علاوه بر این، آلبوم او با عنوان Dancing with the Stars در 23 ژوئیه 2013 منتشر شد.

- سلنا گومز برنده زن سال در جوایز موسیقی بیلبورد 2017 شد. علاوه بر این، دروغگوی بد او در 100 آهنگ برتر بیلبورد در سال 2017 به رتبه اول رسید. به 1 رسید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...