بیوگرافی بازیگر چینی zhao lusi

ژائو لوسی، بازیگر و خوانندهٔ محبوب چینی، در ۹ نوامبر ۱۹۹۸ در شهر چنگدو استان سیچوان متولد شد. او فعالیت خود را در صنعت سرگرمی در سال ۲۰۱۶ با شرکت در برنامهٔ تلویزیونی «Super Girl» آغاز کرد و در همان سال به عنوان مجری در برنامهٔ تلویزیونی «The Star of Hunan TV» مشغول به کار شد.

ژائو لوسی در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال تلویزیونی «سرآشپز سیندرلا» به عنوان بازیگر وارد عرصهٔ بازیگری شد. او در این سریال نقش یک دختر فقیر را بازی کرد که به عنوان آشپز در یک رستوران کار می‌کرد. این سریال موفقیت‌آمیز بود و به شهرت ژائو لوسی کمک کرد.

در سال ۲۰۱۸، ژائو لوسی در سریال تلویزیونی «اوه! امپراتور من» به ایفای نقش پرداخت. این سریال یک درام تاریخی و عاشقانه است که داستان یک دختر مدرن را روایت می‌کند که به طور تصادفی به گذشته سفر می‌کند و با یک امپراتور عاشق می‌شود. این سریال نیز موفقیت‌آمیز بود و به شهرت ژائو لوسی افزود.

در سال ۲۰۱۹، ژائو لوسی در سریال تلویزیونی «عشق بهتر از جاودانگی» به ایفای نقش پرداخت. این سریال یک درام تاریخی و عاشقانه است که داستان یک پری و یک انسان را روایت می‌کند که عاشق یکدیگر می‌شوند. این سریال نیز موفقیت‌آمیز بود و به شهرت ژائو لوسی کمک کرد.

ژائو لوسی علاوه بر بازیگری، به عنوان خواننده نیز فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۱۸ اولین آلبوم موسیقی خود را با نام «My Dream» منتشر کرد.

ژائو لوسی یکی از محبوب‌ترین بازیگران چینی است. او به خاطر بازی در نقش‌های متنوع و جذاب خود شناخته می‌شود.

zhao lusi

zhao lusi1

wallpaperaccess.com2

zhao lusi4

zhao lusi6

ژائو لوسی (به چینی: 赵露思) که با نام رزی ژائو نیز شناخته می‌شود، یک هنرپیشه، خواننده و مدل سرشناس چینی اهل تایوان است. او بازیگری است که برای نقش‌هایش در رمان عاشقانه ببر و رز، اوه! امپراطور من، عشق بهتر از جاودانگی و قرار ملاقات در آشپزخانه. ژائو لوسی در 9 نوامبر 1998 در چنگدو، سیچوان، چین به دنیا آمد. ژائو لوسی یکی از جذاب ترین و زیباترین بازیگران زن چینی است. او برنده جایزه سالانه بازیگر بالقوه شبکه در سومین جشنواره فیلم و تلویزیون آنلاین Jinguduo است. او همچنین برنده «جلسه دوم پخش کننده و بازیگر سرزندگی صفحه نمایش تلفیقی» و «هنرمند درخشان سال» در Douyin Star Motion Night شده است.

ژائو لوسی در چنگدو، سیچوان، چین به دنیا آمد و بزرگ شد. او تحصیلات خود را در مدرسه خصوصی محلی به پایان رساند و بعداً تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه مینگدائو در تایوان به پایان رساند. ژائو همیشه آرزو داشت که یک بازیگر موفق باشد. او کار خود را با شرکت در انتخاب سوپر دختر سال 2016 به میزبانی تلویزیون هونان آغاز کرد و در همان سال میزبانی برنامه تنوع Huo Xing Qing Bao Ju را آغاز کرد.

در سال 2017، او با شرکت در درام عاشقانه "عاشقان دست نخورده" به حلقه سرگرمی پیوست. ژائو لوسی اولین نقش اصلی خود را در درام تاریخی سفر در زمان، اوه! امپراتور من ژائو لوسی برای بازی شگفت انگیزش در درام تاریخی Oh! برنده جایزه تازه وارد در جشنواره غنچه طلایی - شبکه سوم جشنواره فیلم و تلویزیون شد امپراتور من ژائو لوسی نقش اصلی زن را در فیلم عاشقانه افسانه پاییزی بر اساس سریال تلویزیونی کره جنوبی پاییز در قلب من بازی کرد. در سال 2021، او در موزیک ویدیوهای الک بنجامین "Water Fountain" و "The Way You Felt" حضور داشت.

ژائو لوسی برنده جایزه بازیگر خوب تلویزیون چین برای بازیگر برجسته (بازیگر زن گروه درام آنلاین) و برنده "جایزه بهترین بازیگر زن" در هفتمین جوایز فیلم و تلویزیون هنگدیان شد. او برنده جایزه Tencent Video Star Awards "بازیگر تلویزیونی موفق سال" شد. در 18 ژانویه 2021، 

در مورد زندگی شخصی خود صحبت می کنیم، او در حال حاضر 23 سال دارد و مجرد است.

نامژائو لوسی
اسم چینی赵露思
نام مستعاررزی ژائو
حرفهبازیگر ، خواننده ، مدل
تاریخ تولد 9 نوامبر 1998
سن (2021)23 سال
محل تولدچنگدو، سیچوان، چین
ملیتچینی ها
زادگاهتایوان، چین
مدرسهمدرسه خصوصی محلی
کلاژدانشگاه مینگدائو در تایوان
شروع کردن - آغاز - اولین2016- سوپر دختر
دینN/A
علامت زودیاکN/A

3 نظر

  1. زهرازهراsays:

    متاسفانه امکان شکوفایی دختران ایرانی فراهم نیست ایران سال هاست از دنیای واقعی فاصله گرفته.

  2. آیلینآیلینsays:

    دنیا همیشه این شکلی باقی نمیمونه پس نباید بگیم ایران از دنیا فاصله گرفته

  3. آناهیدآناهیدsays:

    امکان واسه دخترای ایرنی نیست به کنار، شما از پشت صحنه زندگی بازیگرای دختر خارجی خبر ندارین، آرزوهاتونو با آگاهی تنظیم کنین.