بیوگرافی کامل ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی


نام واقعی: ساناز ارجمند
1369 در مشهد متولد شد
زمینه فعالیت: عکاسی
شغل: عکاس و مدل
مدرک تحصیلی:
سالهای فعالیت:
قد: 170 سانتی متر

ساناز ارجمند شهاب حسینی


بیوگرافی کامل ساناز ارجمند
ساناز ارجمند در سال 1369 در مشهد به دنیا آمد و در سال های اخیر برای کار در پروژه ها و آتلیه های عکاسی مدلینگ به تهران نقل مکان کرد.
بیوگرافی خود را در گوگل ثبت کنید!
سنج ارجمند - سنج ارجمند
او در ابتدای همکاری و آشنایی با شهاب حسینی، تصویربرداری برنامه هم رفیق را آغاز کرد، سپس به استخدام شرکت این بازیگر «سون اسکای» درآمد.
شهاب حسینی پس از طلاق از همسر سابقش برای دومین بار رسما ازدواج کرد و در این زندگی جدید که در پیش گرفته بود، جنجال های زیادی به پا کرد.
این بازیگر با هنرمندی در صنعت عکاسی و یکی از کارمندانش ازدواج کرده است که اولین بار در زمان اکران فیلم «شین» با هم دیده شدند.
 

ساناز ارجمند شهاب حسینی

ازدواج اول
شهاب حسینی اولین بار در سال ۱۳۷۴ در سن ۲۲ سالگی با «پریچر قنبری» که تنها ۱۵ سال داشت و از همکاران تئاتری او بود ازدواج کرد.
محصول این زندگی دو فرزند به نام های «محمد امین» متولد 1382 و «امیرعلی» متولد 1390 بود که اکنون شوهر آنها شده است.

ساناز ارجمند شهاب حسینی

داستان آشنایی با همسر اولش
یک روز از سربازی مرخصی گرفتم و به دیدار همکلاسی هایم رفتم و در آنجا دختری زیبا، ساده و نامرئی را دیدم که داشت کتاب هایش را می خواند.
اما در چشمان او چیزی دیدم که مرا به ادامه راه ازدواج تشویق کرد.
طلاق بی سر و صدا
در سه سال گذشته شهاب حسینی و همسرش «پریچر قنبری» در هیچ محفل هنری با هم دیده نشده‌اند و همه عکس‌های خود را با هم از فضای مجازی یکدیگر حذف کرده‌اند اما هیچ‌گاه به‌طور رسمی در این مورد صحبتی نکرده‌اند.
افشاگری همسر دوم
روز دوشنبه 21 شهریور 1401 آقای شهاب حسینی برای اولین بار در فیلم شین همسر دوم خود را به نام ساناز ارجمند رسما معرفی کرد.
شهاب حسینی در سال 1352 و همسر دومش ساناز ارجمند در سال 1369 به دنیا آمدند که باعث شد این زوج 17 سال اختلاف سنی داشته باشند.
ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی
بیوگرافی کوتاه شهاب حسینی
سید شهاب الدین حسینی تنکبانی، متولد 14 بهمن 1352 در تهران، فارغ التحصیل رشته علوم انسانی و دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است.
از سال ۱۳۷۴ در تئاتر اجرا کرد، در سال ۱۳۷۷ وارد عرصه تلویزیون شد و در همان سال اجرای برنامه «اکسیژن» را در تلویزیون بر عهده گرفت.
در سال ۱۳۷۹ بازی در سریال پس از باران را آغاز کرد و یک سال بعد با سریال پلیس جوان محبوب شد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...