دانلود بازی گانگستر نیویورک

نام Gameloft به تنهایی باعث می شود که بازی عالی به نظر برسد. اگر این بازی یکی از بازی های تخصصی محبوب گیم لافت باشد چه؟ سری بازی های Gangster این شرکت یکی از بازی های شناخته شده و محبوب شرکت بازی سازی فرانسوی است که نشان دهنده نسل جدیدی از بازی های سبک جهان باز است. در واقع این سری از بازی ها تنها برای رقابت با سری بازی های GTA با همین ویژگی ها و المان ها ساخته و عرضه شده اند. Gangstar New Orleans ششمین عنوان از این سری بازی ها است که به طور رسمی در فوریه 2017 برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شد.
ارائه شده توسط گانگستار نیواورلئان
طراحی منحصر به فرد و کاملا سه بعدی
گرافیک بسیار زیبا و دقیق
بازی های بسیار سرگرم کننده و حرفه ای در سبک اکشن/ماجراجویی
طرح جالبی دارد
وجود شخصیت های مختلف
امکان کاوش در بازی Open World به صورت سوم شخص
توصیف خوبی از نیواورلئان.
امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف مانند اتومبیل، موتور سیکلت، هواپیما، هلیکوپتر، قایق و ....
ده ها مرحله مختلف نفس گیر و هیجان انگیز وجود دارد
امکان انتخاب و استفاده از ده ها مدل سلاح در طبقه بندی های مختلف (تفنگ، تفنگ ساچمه ای، آر پی جی، اسلحه تک تیرانداز و ...)
صداها و موسیقی جذاب و هیجان انگیز
توانایی ایجاد، گسترش و مدیریت میم های سفارشی خود را
امکان رقابت با گروه های دیگر در شهر
معرفی و بررسی بازی Gangster New Orleans
Gangstar New Orleans ششمین بازی از سری بازی‌های Gangstar از Game Loft است. در این بازی که پس از موفقیت چشمگیر نسخه قبلی بازی Gangstar Vegas منتشر شد، این بار وارد شهر نیواورلئان (New Orleans) واقع در ایالت لوئیزیانا در آمریکا می شوید. در این بازی شما در نقش مردی هستید که باند خود را در شهر نیواورلئان ایجاد کرده و مانند سایر باندها به دنبال کسب مقام و حکومت در نقاط مختلف شهر است.
در این شهر که به دلیل هجوم باندهای مختلف نظم و آرامش را از دست داده است، کافی است گروه خود را گسترش و تقویت کنید. اگر کوتاه بیایید به سرعت توسط باندهای دیگر نابود خواهید شد. برای این کار ده ها ابزار مختلف در بازی ادغام شده است. مناطق مورد نیاز خود را از روی نقشه انتخاب کنید و با اشغال این مناطق قدرت خود را افزایش دهید.
جهان باز گانگستار نیواورلئان
گانگستر نیواورلئان دارای گیم پلی است
در بازی Gangstar New Orleans می توانید از ده ها و صدها سلاح مختلف استفاده کنید، همانطور که در نسخه های قبلی همیشه می توانید سلاح های بهتر و قوی تری دریافت کنید. شما می توانید اتومبیل، موتور سیکلت، هواپیما، هلیکوپتر، قایق، جت اسکی و غیره رانندگی کنید. برای رفت و آمد می توانید از انواع وسایل نقلیه استفاده کنید. قسمت جدید اضافه شده در این بازی قسمت GvG یا Gangster vs Gangster است که در آن می توانید به گروه های دیگر حمله کرده و منابع آنها را غارت کنید. در Gangstar New Orleans می توانید باند خود را با گزینه های دیگر سازماندهی کنید.
گرافیک مثال زدنی با جزئیات بسیار بالا و طراحی سه بعدی نسل جدید Triple-A، گیم پلی سرگرم کننده و اکشن با مبارزات متعدد و آهنگ های متنی شنیدنی و صدای طبیعی Gangstar New Orleans را نه تنها به یکی از قوی ترین بازی های سبک خود تبدیل کرده است. قوی ترین بازی های موبایل اگر از طرفداران سری GTA هستید، باید Gangstar New Orleans را امتحان کنید.
راهنمای نصب: پس از دانلود دیتا و استخراج فایل فشرده، فایل com.gameloft.android.ANMP.GloftOLHM Android / obb را به حافظه داخلی خود منتقل کرده و بازی را به صورت آنلاین انجام دهید.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...