دانلود بازی پابجی موبایل با دیتا با لینک مستقیم

PUBG Mobile - PUBG Mobile یک بازی اکشن است که این روزها در بین مردم سراسر جهان بسیار محبوب شده است. این بازی زنده بقا توسط بهترین شرکت چینی بازی سازی Tencent Game برای پلتفرم های اندروید و iOS طراحی و ساخته شده است. این بازی مورد اعتماد اکثر مردم جهان است و بیش از 100 میلیون نصب و دانلود دارد. برای دانلود به‌روزرسانی جدید PUBG Mobile 2022 همراه با داده، با ما همراه باشید.
چند توضیح در مورد بازی PUBG Mobile:
با نصب پابگ اصلی متوجه خواهید شد که این بازی در سبک اکشن و بقا مانند Free Fire و Kalaf Duty Mobile می باشد. در ابتدای بازی 100 کاربر آنلاین وجود دارد که یکی از آنها شما و سه نفر از آنها همکاران شما هستند، همه شما در یک هواپیمای جنگنده هستید که شما را به جزیره می برد. پس از رسیدن به جزیره باید با چتر خود در جای مناسب بپرید. نکته: می توانید با چتر نجات خود در هر جایی که بخواهید فرود بیایید. پس از رسیدن به زمین، باید به سرعت سلاح ها و مهمات مرگبار مورد نیاز برای رویارویی با دشمنان خود را پیدا کنید. هنگامی که در بتل رویال بر دشمنان خود پیروز می شوید، می توانید سلاح ها و مهمات لازم را در جعبه دریافت کنید. هنگامی که شما بازی Battle Royale را انجام می دهید، جعبه های دراپ با هواپیما برای شما ارسال می شود که در آن سلاح ها و تفنگ های مخصوص وجود دارد. در این بازی اکشن می توانید یک تیم تک نفره، 2 نفره، 3 یا 4 نفره تشکیل دهید و با کمک یکسان دشمن را شکست دهید تا در میدان نبرد پیروز شوید.
نکات مهم PUBG Mobile 2022:
موبایل جدید PUBG دارای گرافیک Ultra HD است که با کیفیت ترین گرافیک است. این بازی 90 فریم در ثانیه را پشتیبانی می کند که بازی را بسیار روان می کند. به همین دلیل، این بازی دارای گیم پلی اعتیادآوری است که شما را ساعت ها در طول روز سرگرم خواهد کرد. شخصیت‌ها، لباس‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگر را می‌توانید با ارز درون بازی (UC) در به‌روزرسانی جدید بازی PUBG Mobile خریداری کنید. در PUBG Mobile 2022، وقتی در جزیره ای مبارزه می کنید، نقشه جزیره گاهی کوچکتر و کوچکتر می شود و به شما فرصت بیشتری برای رویارویی با دشمنانتان می دهد. در این بازی می توانید به صورت صوتی با تیم خود صحبت کنید تا آنها را در نبرد راهنمایی کنید. Pubg Mobile از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می کند که بالاترین کیفیت گرافیک را برای سیستم های اندروید تولید می کند. از همان ابتدای بازی با گرافیک شگفت انگیز این بازی شگفت زده خواهید شد و صدای عالی این بازی شما را سرگرم خواهد کرد.
نکات قبل از نصب بازی اصلی PUBG موبایل:
بازی به صورت آنلاین انجام می شود
برای اجرای بازی به حداقل 2 گیگابایت رم نیاز دارید.
اگر گوشی شما ضعیف است می توانید از نسخه لایت بازی استفاده کنید.
نسخه ARM64 با اندروید 10 و بالاتر کار می کند
بازی برای دانلود به حداقل 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.
برای آپدیت بازی باید یک فایل دیتا جدید دانلود کنید
هیچ مود یا هکی برای این بازی وجود ندارد (در مورد مود ها نپرسید)
ویژگی های بازی موبایل Nije PUBG:
دارای سیستم قدرتمند ضد هک می باشد
به عنوان یک تیم بازی کنید
امکان مکالمه صوتی با میکروفون با افراد گروه
شما وسایل نقلیه ای برای حرکت در جزیره دارید
قابلیت اجرای روان بازی با سرعت 90 فریم بر ثانیه
توانایی استفاده از سلاح و مهمات کشنده
توانایی دیدن هر نقطه از جزیره
قابلیت شخصی سازی پخش کننده
استفاده از نقشه های مختلف در بازی
حضور مخالفان آنلاین از سراسر جهان
دارای گرافیک سه بعدی با جزئیات دقیق
اضافه کردن لباس رایگان و پولی در هر فصل
برای دانلود آپدیت جدید 2022 بازی موبایل پابگ و نصب آن با لینک مستقیم و همچنین دانلود بازی های دیگر مانند کالاف دیوتی موبایل، فری فایر مکس، آسفالت 8 و غیره و برنامه هایی مانند تلگرام ایماس و واتس اپ به یاد داشته باشید جت روید.
PUBG Mobile
دستورالعمل نصب و راه اندازی
نسخه فایل نصبی با داده های جداگانه:
ابتدا نسخه حذف شده را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید.
بازی را دانلود و نصب کنید.
سپس فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه خود کپی کنید.
بالاخره بازی شروع شد.
نسخه فایل نصبی که حاوی داده های داخلی است:
فایل نصبی کامل را دانلود و نصب کنید.
بازی را اجرا کنید.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...