بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی سریال بی همگان

محمد صادقی یکی از بازیگران جدید و نوظهور فیلم و سریال ایرانی است. او برای اولین بار با بازی در نقش آبتین برادر اخگر در سریال مانکن و سریال افرا به مردم معرفی شد و با بازی امیرعلی در سریال بی همگان به شهرت رسید. اوج شهرت محمد صادقی با بازی در نقش پیمان در سریال افرا به دست آمد. او این روزها مشغول بازی در سریال جدیدی به نام بی همگان از شبکه سه است.

سریال به همگان به کارگردانی بهزنگ توفیقی سریالی عاشقانه و اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه دو جوان است.

محمد صادقی در نقش امیرعلی در سریال به همگان درباره زندگی، کار، عشق و روابط. و تولد یک زن ثروتمند با مشکلات فراوان از پیشینه خانوادگی و چالش های زندگی عاشقانه اش. و یکی از بازیگران اصلی کاراکتر است و نقش اول را ایفا می کند.

محمد صادقی در افرا

وی متولد 22 فروردین 1372 در تهران و دارای مدرک مهندسی در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است. و هنوز مجرد است.

محمد صادقی مانکن


آقای صادقی بازیگری را از سال 1370 در آکادمی استاد سمندریان آغاز کرد و از ترم دوم در آکادمی تئاتر مشغول به کار شد. او در تئاتر در نمایش هایی چون شاه لیر مسعود دلخواه، آماده برای ما اثر جاوید مولانیا، گالیله و... به ایفای نقش پرداخته است.
محمد صادقی اولین سریال تلویزیونی خود را با «افرا» تجربه کرد و در این سریال نقش «عهد» را بازی کرد که بسیار موفق بود.
وی درباره نقش ها و شخصیت های تکراری گفت: ترجیح من این است که نقش های تکراری را بازی نکنم و هنوز هم نمی خواهم نقش هایی مثل پیمان و آبتین را بازی کنم و این برای من در اولویت است نه اینکه به این فکر کنم که چه نقشی دارم.

محمد صادقی بازیگر

لازم به ذکر است سریال جدید شبکه سه سیما با حضور بسیاری از چهره های سرشناس پخش می شود و در این سریال مهران مهام تهیه کنندگی و بهرنگ توفیقی کارگردانی آن را بر عهده دارند. بیهمگان کاری از گروه فیلم و سریال سه سیما به تهیه کنندگی مهران مهام، نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور و کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود.

محمد صادقی و همسرش

مدل بازیگران او هم ایرانی و هم خارجی است و در توضیح گفت: مدل های من قدیمی نیستند چون فیلم های قدیمی ایرانی را ندیده ام و در بین بازیگران ایرانی جاوید عزتی، شهاب حسینی و هوتن سکیبا را دوست دارم. مخاطب بازیگر را به خاطر می آورد نه شخصیتی که او بازی می کند. البته من آقای فروتن را خیلی دوست دارم و برایم بیشتر یک روانشناس است تا یک الگوی بازیگری. من قبل از مدلینگ و بازیگری با هم این حس را داشتم اما بعد به این باور نزدیک شدم.

محمد صادقی در افرا و همسرش

2 نظر

  1. محمد صالحیمحمد صالحیsays:

    عالی

  2. صادقصادقsays:

    محمد صالحی دوست دارم