تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد پسر توسط دختر مجرد

تعبیر خواب دختر مجردی که به پسری شیر می دهد تعبیر خواب دختران مجردی که خواب بچه را شیر می دهند چیست؟ از سوی دیگر دو مفسر در این باره اظهار نظر کرده اند که به ترتیب اولویت به آنها می پردازیم.

تعبیر خواب شیر دادن به دختر

تعبیر خواب دختر مجرد در حال شیر دادن به فرزند چیست؟ ابن سیرین می گوید: اگر دختری که هنوز ازدواج نکرده و شوهر نداشته باشد (در اینجا به معنای مجرد است) خواب ببیند که از سینه فرزندی (شیرخوار) را شیر می دهد، به این معناست که به زودی ازدواج می کند. در آینده بسیار دور در اینجا هیچ معیاری برای تعبیر خواب وجود ندارد، مثلاً اگر دختران نابالغ این خواب را در سنین پایین دیدند، فقط می توان از یک تعبیر برای آن استفاده کرد، یعنی ازدواج کودکان.

کرمانی و ادوراد در جای دیگر از تعبیر خواب شیر دادن به دختر مجرد و جوان نوشته اند. آنها برای نوزاد یا کودک هستند، این نشانه تعهد به موقع است. ادوارد به نشانه این رویا بر فال (کشف سرنوشت) اصرار می ورزد. خب خیلی ها بر این باورند که این گونه خواب ها در دسته خواب های هذیانی یا مزاحم قرار می گیرند که تعبیری هم ندارند. در این زمینه البته لازم است که کاربران برای دریافت تعابیر دقیق تری در قسمت نظرات سایت شرح مختصری از خواب خود را مطابق با عنوان مطلب ارائه دهند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...