دانلود بازی ساکورا اسکول برای اندروید

شاخه ژاپنی امروزه به یک محصول فرهنگی تبدیل شده است و ردپای آن در سراسر جهان از شرق تا غرب قابل مشاهده است. ساکورا اسکول اولین عنوان منتشر شده در این سبک نیست و آخرین عنوان آن نیست، اما این روزها بین طرفداران انیمه ژاپنی محبوب شده است، به لطف Miket Be ارزش دیدن دارد.

بازی پایین شهر است

ساکورا نام شخصیت اصلی بازی است، شخصیت دختر بچه ای است که به مدرسه ای در شهر خودش می رود و گربه ای دارد که در طول مسیر او را همراهی می کند، ساکورا می تواند از جت پک، شوک های قوی و مشت های آهنین استفاده کند. دشمنانش را نابود کن و بخشی از گیم پلی و داستان کلی بازی است که کم کم متوجه خواهید شد. این بازی به نسخه اصلی خود وفادار است و شاهد چند گوزن هستیم که کمی پیچیده هستند، اما اگر با طرفداران این بازی صحبت کنیم، ممکن است رازهایی آشکار شود که حتی فکرش را هم نمی کردیم.

ساکورا اسکول یک شبیه‌سازی واقعی از یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای به همین نام است، شما می‌توانید نقش او را بر عهده بگیرید و هر کاری از فرار، انجام تکالیف و بیرون رفتن با دوستان را انجام دهید. چیزی که این بازی را جالب می کند این است که شما آزادی زیادی دارید و می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید.

از ابتدای بازی می توانید شخصیت مورد علاقه خود را بسازید، آن را شخصی سازی کنید، لباس و مدل موهای او را تغییر دهید. کار در ویرایشگر بازی بسیار آسان است و نیازی به تمرین و تکرار ندارد. اما اگر انتظارات شما زیاد است و می خواهید چیزی مانند God of War Impact را ببینید، سخت در اشتباهید زیرا نمی توانید این دو بازی را با هم مقایسه کنید.

اگر متوجه نشدید که چگونه ماموریت را کامل کنید، به بخش Help در تنظیمات بازی بروید، لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله یک شبیه ساز است که قوانین خاص خود را دارد و ممکن است با دنیای واقعی متفاوت باشد، مثلاً مفهومی مانند مرگ. . هیچ بازی وجود ندارد و فقط شما می خوابید و بعد از آن از دشمن خود متنفر هستید.

جزئیات مورد نیاز برای اجرا

اگرچه بازی ساکورا اسکول گرافیک پیچیده ای ندارد، اما برای اجرای آن به سه گیگابایت رم و یک اسنپدراگون 820 (CPU+GPU) نیاز دارید. سخت است


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...