تعبیر خواب خرس سیاه و سفید

تعبیر خواب خرس سیاه و سفید و قهوه ای

تعبیر دیدن خرس سیاه در خواب اگر در خواب خرس سیاه دیدید می تواند هم علامت خوب و هم بد باشد.

خواب خرس سیاه نیز می تواند نشان دهنده مشکلی باشد که هیچ کس نمی خواهد آن را داشته باشد.

** خرس سیاه در خواب دشمنی را می بیند که تا ابد دشمنش می ماند.

** خرس سفید در خواب دشمنی کوتاه مدت است.

** خرس قهوه ای در خواب مشکل و دشمن منفور است.

**خرس گریزلی نشان می دهد که شما قادر به رویارویی با بزرگترین ترس های خود هستید.

تعبیر خواب خرس های قطبی

دیدن خرس قطبی در خواب بیانگر این است که می توانید دوباره از موقعیت های دشوار جان سالم به در ببرید. خرس قطبی در خواب نماد صبر است

تعبیر خواب یک خرس در مقابل شما

اگر خواب ببينيد خرسي در مقابل شماست و صدمه اي به او نرسد، بيانگر آن است كه شما دوستانه هستيد و هيچ كس نمي خواهد با طرف بد شما مقابله كند.

تعبیر خواب خرس کوچولو

تعبیر دیدن خرس کوچک این است که هرگز دشمنان خود را دست کم نگیرید. تصور کنید با یک خرس عصبانی و پرخاشگر ملاقات می کنید، این یک فاجعه را به تصویر می کشد. هر چیزی که شما را پایین می آورد، دیگر نباید مانند یک قربانی رفتار کنید. بایستید و با تمام وجود با آن مقابله کنید.

تعبیر خواب کشتن خرس

خواب دیدن اینکه خرس را می کشید به معنای سقوط دشمن شماست که به معنای رهایی از مشکل است. مبارزه شما مانند داوود و جالوت خواهد بود، اما حریف شما اشتباه می کند که به پایین نگاه می کند و فکر می کند نمی توانید از خود دفاع کنید و سپس ضربه می زنید.

تعبیر خواب

تعبیر خواب حمله خرس به شما

وقتی خواب می بینید که یک خرس به شما حمله می کند این یک هشدار است که کسی برای شما تله ای آماده می کند.

تعبیر خواب خرس عصبانی

اگر در خواب خرس عصبانی ببینید، بیانگر این است که چیزی شما را عصبانی کرده است. علاوه بر این، این خواب نشان می دهد که شما به راحتی از چیزهای احمقانه ناراحت و آزرده می شوید.

تعبیر خواب گریه خرس در خواب

اگر در خواب زوزه خرس را بشنوید، کسی شما را برکت خواهد داد. ممکن است به فردی وابسته باشید که با او رابطه خوبی ندارید و این وضعیت شما را پیچیده می کند.

تعبیر خواب خرس

تعبیر خواب خرس که به کسی صدمه می زند

خواب دیدن خرسی که به کسی صدمه می زند، هشداری است که یکی از اعضای خانواده شما بیمار خواهد شد. ممکن است یکی از اعضای خانواده شما بیمار باشد.

تعبیر خواب خرس مرده

خوابی که در آن یک خرس مرده می بینید به این معنی است که به دیگران اجازه نمی دهید زندگی شما را کنترل کنند. این بدان معنا نیست که شما آماده سازش و توافق نیستید، اما به این معنی است که شما قاطعانه پشت تصمیماتی هستید که مستقیماً بر شما تأثیر می گذارد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...